    From: Miernik <p...@p...miernik.name>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange Free na kartę - uwaga :)
    Date: Tue, 18 Jan 2011 20:28:51 +0000 (UTC)

    On Tue, 18 Jan 2011 20:51:16 +0100, Adam wrote:
    > Tak czy inaczej jestem bardzo ciekaw co tak na prawdę ten pan zrobił
    > (nawet jeśli nie było to nie etyczną praktyką...)

    Mają tam taką wielką tablicę rozdzielczą na ścianie z 1000 czy ileś
    gniazd, do których jest wpięty Internet tym którym działa. Jak nawiązuje
    połączenie nowy klient gdy już wszystkie 1000 gniazd jest zajęte, to
    losowemu działającemu dotychczas klientowi się wypina i na to miejsce
    wpina nowego.

    Gdy jakiś klient doładuje konto, to też się jakiegoś starego wyłącza i na
    to miejsce wpina tego co doładował, tak samo jak ktoś się zacznie burzyć
    że mu nie działa. Po prostu pan poszedł do tablicy rozdzielczej, wypiął
    jakiegoś losowo wybranego użyszkodnika i na to miejsce wpiął kolegę który
    dzwonił że mu nie działa.

    ;)