  • Data: 2011-01-21 10:41:58
    Temat: Re: Orange Free na kartę - uwaga :)
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 Jan 2011 21:48:06 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2011-01-20 17:09, Jacek Osiecki pisze:
    > (...)
    > No proszę... To pewnie jakiś alternatywny Orange Free od tego, który
    > mi przypadł w losowaniu...

    Bo też ten orangeFree dosyć dziwnie się zachowuje. Na niektórych
    przeglądarkach wtrynia te debilne javascripty, na innych nie zawsze...

    > Jakieś szczegóły? Jakoś problemów nie zauważyłem.

    Szczegółów nie podam, bo musiałbym się przełączyć na OF - ale przy
    debugowaniu javascriptów wyszło, że podmieniają adresy na jakieś
    http://1.2.3.4/... i dorzucają swój javascript, w dodatku nieumiejętnie
    wycinając część skryptów które były na stronie. Np. popularny lightbox nie
    potrafił się czasami załadować, a tam gdzie była naprawdę masa rzeczy
    oskryptowanych to w ogóle prawie nic nie działało.

    > A treść reklamacji może byś wkleił?

    "Chciałbym zgłosić problem z korzystaniem z wykupionej u Państwa
    usługi "OrangeFree na kartę". Ustawiacie Państwo nie tylko kompresję
    obrazków, ale dodatkowo Państwa system modyfikuje przesyłane strony
    WWW, dodając do nich własne skrypty JavaScript (odpowiadające za opcje
    podniesienia jakości obrazków po naciśnięciu Shift+R). O ile sama
    kompresja plików JPEG i GIF nie jest wielkim problemem, o tyle modyfikacje
    treści stron już w poważny sposób utrudniają korzystanie z internetu.
    Większość stron z zaawansowanymi skryptami nie działa lub działa
    nieprawidłowo. Proszę o wyłączenie kompresji na w/w numerze telefonu."

    I odpowiedź orange:

    "w ofercie OrangeFree na kartę usługa VPN nie jest dostępna".

    > Tak, ściągam pocztę, oglądam 'onet'. Przy okazji zdarza mi się
    > zarządzać jakimiś mało znaczącymi usługami w tunelu itd.

    O właśnie, w tunelu - czyli z pominięciem tego ich gównianego proxy.

    > W sumie nie wiem czego oczekujesz...

    Tego, żeby mnie nie uszczęśliwiali na siłę.
    OF na kartę wziąłem jako łącze awaryjne, gdy przeciągała się instalacja DSLa
    tepsy - i okazało się, że firma nie bardzo ma jak funkcjonować przy użyciu
    tego dziadostwa, bo nie da się zweryfikować czy nasze strony działają
    nieprawidłowo z powodu naszych błędów czy syfów wrzuconych przez orange.
    Dopiero jak zestawiłem tunel do swojego serwera i z niego wyjście na świat,
    to jakoś dało się pracować - tylko że to wiązało się z niepotrzebnym
    narzutem danych i tym samym dodatkowym obniżeniem prędkości łącza...

    Dlatego właśnie odradzam - blueconnect czy iplus nie robią takiego syfu z
    kodu HTML.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944