  • Data: 2011-01-18 20:41:40
    Temat: Re: Orange Free na kartę - uwaga :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-18 20:23, scream pisze:
    > Mam pewne podejrzenia, że Orange brzydko kombinuje z ofertą orange free na
    > kartę.
    (...)

    Nie zauważyłem, a korzystam z Orange Free już jakiś czas. Czasem bywają
    problemy techniczne (a gdzie ich nie ma), ale usługa generalnie działa
    poprawnie.

    (...)
    > Zreferowałem mu sprawę tak jak powyżej na co on stwierdził, że nie stosują
    > takich praktyk, a winne sytuacji są przeciażone BTSy.

    Owszem, takich praktyk nie stosują, a co awarii/przyczyny problemu
    odpowiedź dostaniesz dowolną.

    > Spytałem więc czy jak
    > "poszedł coś sprawdzić" to odciążył owe BTSy, że od razu po tym zaczęło
    > działać? Nic nie odpowiedział; podobnie jak na pytanie jakim cudem skoro są
    > przeciążone BTSy modem łączy się w 3G zamiast 2G. Nie chciał też powiedzieć
    > co zrobił, że nagle usługa zaczęła działać poprawnie.

    Zabrał komuś i dał Tobie. Przecież to oczywiste.

    > Uważajcie więc i lepiej sprawdzajcie konto zanim doładujecie, bo możliwe że
    > operator specjalnie coś kombinuje.

    LOL - korzystając z prepaida nie sprawdzasz stanu konta co jakiś czas?
    No, no - najwyraźniej jesteś z jednym z targetów tego tajnego spisku
    Orange, który ma doprowadzić do zwiększenia wpływów ;)

    > A swoją drogą cała ta infolinia Orange to niesamowita pomyłka. Zanim
    > trafiłem na kogoś kompetentnego przełączali mnie 6 razy i czekałem na
    > połączenie 29 minut. Potem jeszcze 8 minut rozmowy. Prawie 40 minut
    > stracone na jedno głupie zgłoszenie.

    Trzeba było kupić playowe i na płakać.

    > Nawet w UPC to działa sprawniej, choć
    > myślałem, że gorzej już być nie może.