eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOrange Free na kartę - uwaga :)Re: Orange Free na kartę - uwaga :)
  • Data: 2011-01-19 18:41:34
    Temat: Re: Orange Free na kartę - uwaga :)
    Od: Kotlet <K...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-01-18 20:23, scream pisze:
    > Mam pewne podejrzenia, że Orange brzydko kombinuje z ofertą orange free na
    > kartę.
    >
    > Kupiłem kartę za 20 zł (1 GB transferu na start), wsadziłem do modemu i
    > zacząłem korzystać. Po dwóch dniach klops - net nie działa, co się połączy
    > to po paru sekundach się rozłącza. Próbowałem cały dzień i ciągle to samo.
    >
    > Myślę sobie "no tak, pewnie spaliłem już cały transfer". Jako, że mam
    > dostęp do terminala od doładowań, to wpisałem numer i doładowałem konto
    > kwotą 50 zł. Przy okazji dostałem 2,75 GB bonusa tak jak obiecali. No i...
    > Tak, zgadliście. Dosłownie minutę po zrobieniu doładowania internet zaczął
    > znowu śmigać (a nie działał od 9 rano do 22:30 !!! kiedy zrobiłem
    > doładowanie; probówałem się łączyć cały dzień bez skutku).
    >
    > Aż do dzisiaj. Dziś identyczna sytuacja, internet przestał działać, co się
    > połączy to zaraz rozłącza, żadne strony się nie otwierają, itp itd. Ale
    > myślę sobie, że to niemożliwe, żebym spalił prawie 3 GB w 3 dni skoro net
    > służy głównie do przeglądania allegro, rssów i czytania maili.
    >
    > I co się okazuje... Za pierwszym razem jak przestał działać na koncie
    > miałem ponad 700 MB do wykorzystania (niepotrzebnie robiłem doładowanie,
    > ale zachowywał się tak jakby było puste konto), a teraz mam jeszcze ponad
    > 2,5 GB. Facet na infolinii technicznej powiedział, że "musi coś sprawdzić",
    > po czym po paru minutach internet się cudownie "odblokował" i zaczął
    > działać.
    >
    > Zreferowałem mu sprawę tak jak powyżej na co on stwierdził, że nie stosują
    > takich praktyk, a winne sytuacji są przeciażone BTSy. Spytałem więc czy jak
    > "poszedł coś sprawdzić" to odciążył owe BTSy, że od razu po tym zaczęło
    > działać? Nic nie odpowiedział; podobnie jak na pytanie jakim cudem skoro są
    > przeciążone BTSy modem łączy się w 3G zamiast 2G. Nie chciał też powiedzieć
    > co zrobił, że nagle usługa zaczęła działać poprawnie.
    >
    > Oczywiście sprawdzanie stanu konta mi nie działa, bo albo z jakiegoś powodu
    > nie da się wysłać SMSa albo jak już wyśle to odpowiedź w ogóle nie
    > przychodzi.
    >
    > Uważajcie więc i lepiej sprawdzajcie konto zanim doładujecie, bo możliwe że
    > operator specjalnie coś kombinuje.
    >
    > A swoją drogą cała ta infolinia Orange to niesamowita pomyłka. Zanim
    > trafiłem na kogoś kompetentnego przełączali mnie 6 razy i czekałem na
    > połączenie 29 minut. Potem jeszcze 8 minut rozmowy. Prawie 40 minut
    > stracone na jedno głupie zgłoszenie. Nawet w UPC to działa sprawniej, choć
    > myślałem, że gorzej już być nie może.
    >


    mialem to samo w pakiecie biznes every way mini czy jak to sie zwalo,
    zasieg H, wolne powietrze, co odpalam film na youtube (z telefonu)
    zasieg automatycznie spadal do edge. Ani razu nie udalo mi sie obejrzec
    filmu normalnej jakosci


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: