  • Data: 2011-01-19 21:10:33
    Temat: Re: Orange Free na kartę - uwaga :)
    Od: "Darek " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aż do dzisiaj. Dziś identyczna sytuacja, internet przestał działać, co się
    > połączy to zaraz rozłącza, żadne strony się nie otwierają, itp itd.

    Ja korzystam z OFnK glownie poza zasiegiem 3G i lacze sie z predkoscia EDGE
    czyli teoretyczna predkosc polaczenia nieco ponad 200 kb/s, ale faktyczny
    transfer to prawie nigdy nie przekracza 50-60 kb/s. Nie wiem dlaczego to tak
    wolno dziala, bo zasieg modem pokazuje dobry (wszystkie, albo prawie wszystkie
    kreski).
    W tym samym miejscu polaczenie Ery daje ok. 100 kbs, a Plus dochodzi do
    maksymalnego transferu, czyli blisko 200 kbs (modem pokazuje dla obydwu tych
    sieci podobnie jak w Orange wszystkie lub prawie wszystkie kreski dla sily
    sygnalu).
    Z ofert internetu prepaid Orange jest w tej chwili najtanszy, ale jakosc tego
    jest dla mnie najgorsza w porownaniu do innych (najlepiej wypada u mnie Plus).

    > Oczywiście sprawdzanie stanu konta mi nie działa, bo albo z jakiegoś powodu
    > nie da się wysłać SMSa albo jak już wyśle to odpowiedź w ogóle nie
    > przychodzi.

    A co Ci pokazuje na www orangeonline? Nie mozesz tam sprawdzic ile transferu
    ci zostalo?