  • Data: 2010-12-13 08:15:18
    Temat: Re: Opoznienia firm kurierskich
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/ie3f1q$e6v$1@news.one
    t.pl
    *noone* napisał(-a):

    > Ostatnio dzwonil do mnie kurier GLSa (tez dostaje duzo paczek, akurat
    > prezenty ;) ) po 18, ze kiepska pogoda (padal snieg) i ze nie wyrabia.
    > Jezeli chce odebrac przesylke to moge podejsc 5 blokow dalej, on tam
    > stoi
    > i wyda, jezeli nie to dzis nie dostarczy.

    Nie dostarczanie na miejsce, ale wzywanie adresta do podejścia do auta i
    tam odebranie przesyłki staje się powoli skandalicznym standardem. Ja
    miałem przypadek, że jak kurier DPD mnie nie zastał, to umówiliśmy się
    że podrzuci przesyłkę nastepnym razem. OK. Ten następny raz akurat
    wypadł kolejnego dnia. I jak już się przesyłki nie doczekałem to dzwonię
    na ichnią partyline i dowiaduję się, że odmówiłem odbioru przesyłki! Tej
    którą sam zamówiłem. DPD do uśpienia!

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675