    From: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opony zimowe z 2003 roku
    Date: Sat, 24 Mar 2012 10:24:14 +0100

    On 2012-03-24 08:07, Lewis wrote:

    > Nie zmieniaj na letnie, poganiaj na nich jeszcze przez kilka letnich
    > miesięcy, zaoszczędzisz na letnich oponach i ze spokojnym sumieniem
    > wywalisz. Tylko będziesz musiał jeździć ostrożniej niż na letniej gumie.

    Durexa też nie zdejmujesz do następnego razu żeby zaoszczędzić?

    Jak czytam takie opinie to mi się słabo robi... kompletny brak pojęcia
    jak wygląda prawie 10-letnia zimówka i jaką przyczepność takie coś ma
    latem na mokrym asfalcie...

    Takie opony się utylizuje a nie rozkminia co by tu z nimi jeszcze zrobić.

    --
    MM