  • Data: 2012-03-24 22:25:57
    Temat: Re: Opony zimowe z 2003 roku
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-24 22:03, Lewis wrote:

    > Zimówka latem, o ile ma jeszcze trochę bieżnika, użytkowana z głową
    > całkiem dobrze się spisuje, owszem trzeba być świadomym tego co ma się
    > na felgach i dostosowywać się do tego.

    No wiesz, łyse opony albo letnie zimą też można z głową użytkować i do
    tego z pełną świadomością...

    > Rodzice na swoim dupowozie mają na okrągło zimówki, roczny przebieg to
    > może 10kkm do tego dużo jazdy po szutrowych bezdrożach i zimą po
    > wielkich zaspach. Jak trzeba pojechać gdzieś dalej po asfalcie,
    > prędkości do 110-120km/h na zimówkach nie stanowią problemu.

    Ale czy ja pisałem że to jest problem? Problem to będzie w sytuacji
    podbramkowej. I wybór - rów albo walimy prosto tego co przed nami.

    > Ale owszem najlepiej to zimówki zmieniać co 5-6 lat i przechowywać je w
    > idealnych warunkach, a jak któraś już się zestarzała to na śmietnik...

    Najlepiej to pozbyć się czterech kółek i pretekstów do problemów zarazem
    także ;)

    --
    MM