    From: kkk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opony - strona z informacjami i rozbudowanym filtrowaniem
    Date: Thu, 27 Oct 2011 12:36:26 -0700 (PDT)

    On 27 Paź, 21:11, "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> wrote:
    > Użytkownik "kkk" <m...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:18553280-9130-48b5-a487-a3e1bdeb6ee6@
    v8g2000vbe.googlegroups.com...

    > Podałeś ceny bardzo zbliżone do allegrowych, więc nie wiem co chciałeś
    > udowodnić.

    Z tego co widzę to podałem ceny znacznie niższe od sklepów (ceny są z
    montażem) - hmm cóż to chciałem udowodnić?

    > Wystarczy znaleźć sprzedawcę w swoim mieście, żeby zaoszczędzić koszty

    Ale po cóż miałbym szukać skoro bez szukania (dla mnie czas to
    pieniądz) mam to co potrzebuję i w dodatku taniej, prościej, szybciej?

    > wysyłki i cena "miażdży" Twojego lokalnego oponiarza. ;-)

    W jakim sensie? Sprzedawca z allegro założy mi na 16 alu opony za
    darmo?

    > A jak masz do tego kartę z cashbackiem, to płacisz przez PzA i urywasz
    > dodatkowe kilkanaście/kilkadziesiąt złotych na komplecie.

    Tak, tak jasne.

    > Lokalny gumiarz jak zobaczy w ręku kartę to wyrzuci za drzwi.

    Bankomat mam za rogiem, wypłata gotówki zajmie mi mniej niż szukanie
    droższych lub zbliżonych ofert w internecie (dlatego oparłem się o
    cenach z netu które Ty podałeś).

    > Inna sprawa, że na allegro często wystawiają się właśnie lokalne firmy
    > oponiarskie. I często mają lepsze ceny niż duże sklepy internetowe.

    Zgadzam się.

    > Jak mam jeździć po lokalnych gumiarzach i sprawdzać, który da mi dobrą cenę,
    > to wolę odpalić przeglądarkę i zrobić to samo w godzinę, zamiast objeżdzać
    > pół Warszawy przez kilka dni.

    Jeśli byś miał sprawdzonego to co najwyżej podjeżdżasz z zaliczką, a
    cena w necie i tak okazuje się wyższa lub co najwyżej ~równa, przy
    czym ja wolę odebrać sobie nowe opony w czasie zakupu niż użerać się z
    kurierami, a później upychać opony w mieszkaniu czy w aucie. Mam mniej
    czasu niż Ty :)

    > Tym bardziej, że sami z siebie nie lubią dawać
    > sensownych upustów, tylko trzeba wyjąć kartkę z ofertami z internetu i wtedy
    > nagle pojawia się rabat.

    Nie ma co generalizować - piszesz jakbyś odwiedził wszystkich
    "lokalnych" - znam takich co z "kartką" by Cię wyrzucili ;), a bez
    kartki i tak taniej niż w internecie (przykład cenowy wyżej)

    > Więc tak. Ja będę nadal kupował i polecał internet - bo tanio.

    A ja nie będę internetu polecał bo wygoda zakupu jest złudna (kurier
    itd jak napisałem powyżej), a cena ostatecznie, licząc z montażem i
    tak zwykle wyższa.