  • Data: 2011-10-28 12:46:36
    Temat: Re: Opony - strona z informacjami i rozbudowanym filtrowaniem
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
    news:j8dspl$t9b$2@news.onet.pl...

    > Ja zrobiłem tak: wszedłem na allegro, wpisałem model opony jaki mnie
    > interesuje i miasto gdzie chcę odebrac osobiście. Znalazłem 3 oferty z
    > czego 2 w cenie 15 zł/szt wiecej niż najtańsza oferta na ceneo. Możliwy
    > montaż na miejscu. Doliczając koszt kuriera do tych z ceneo jestem 5
    > zł/sztuce "w plecy". Ale przynajmniej jadę i zakładam i przynajmniej na
    > starcie jak coś wyjdzie z oponą to zawracam i wymienią a nie bujam się
    > przez pół zimy na letnich zanim odeślę, oni odeślą do producenta, ten wyda
    > opinię i przyślą nową (o ile w ogóle przyślą)

    Ja naprawdę potrafię sobie poradzić. Tłumacz to kkk, który tego nie rozumie
    i wymyśla sztuczne problemy. A to alledrogo ma niestałą ofertę, a to nie ma
    czasu na szukanie albo nie ma gdzie trzymać opon i tym podobne bzdety.

    Dzisiaj kkk podnieca się, że jego "sprawdzony" gumiarz może mu sprzedać
    opony UG8 w świetnej cenie 475zł za sztukę, czyli jedyne 1900zł za komplet
    (z montażem). Świetna cena.
    Tylko mnie ten sam komplet w sumie kosztował miesiąc temu 1650zł. Z montażem
    i wyważeniem na alufelgach. W Warszawie, w normalnym zakładzie
    wulkanizatorskim. Znalezionym przez internet. Nawet uwzględniając ostatnie
    podwyżki (ok. 20-30zł na oponie) i tak zapłaciłem sporo mniej, niż kkk
    dostaje od "sprawdzonego" gumiarza dzisiaj.
    Jedyna wada, że ten zakład nie jest pod moim domem. Musiałem kawałek
    podjechać. Straciłem pewnie dodatkowe pół godziny przy powrocie z pracy.

    Mnie nie trzeba tłumaczyć, że nie każda oferta w necie jest korzystna,
    uważam jednak, że zawsze należy sprawdzić, bo często jednak jest.
    Szczególnie przy droższych towarach jak np. opony.