  • Data: 2011-10-28 12:57:39
    Temat: Re: Opony - strona z informacjami i rozbudowanym filtrowaniem
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
    news:j8e1fp$gqg$1@news.onet.pl...

    > On pisze że woli tradycyjnie a Ty że przez net.

    Nie czytasz uważnie. Ja netu używam do wyszukania oferty i ewentualnie
    płatności, jeżeli mi się to opłaca (np. cashback).
    Pisałem wyraźnie, że wyszukuję oferty w swoim mieście umozliwiające odbiór i
    montaż na miejscu.

    Ja napisałem że obie metody
    > mają swoje plusy i minusy i najlpeij wybrać plusy obu czyli zakup możliwie
    > jak najtaniej (ale nie zawsze się uda) poprzez net ale z odbiorem
    > osobistym i założeniem w miejscu zakupu.

    Co próbuję jemu wytłumaczyć, a Ty tłumaczysz mi (po co?).