  • Data: 2015-06-09 14:02:30
    Temat: Re: Opony letnie / całoroczne?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-06-09 13:42, dddddddd wrote:

    > ja tam mam inne podejście - mimo że jeżdżę szybko to na suchym
    > przyczepności mi nie brakuje.

    Pewnie do czasu:P Na suchym jest większa pokusa, żeby zapierdalać:P

    > Na mokrym - RainExperty (letnie) super
    > jeździły po błocie pośniegowym i nikt mi nie wmówi, że poniżej +7C
    > letnie są do bani. Zimowe były niezauważalnie lepsze (przy dodatnich
    > temperaturach).

    No toż piszę - zimówki są dobre na śnieg. A że śniegu nie ma, to mi się
    lepiej jeździ na całorocznych w zimę niż na zimówkach. Jakbym mieszkał w
    górach, to bym pewnie zmienił zdanie. Ale w mieście czy na krajówkach -
    jak nie ma śniegu, to zimówki bez sensu i całoroczne lepsze, jak jest
    śnieg, to potrzeba ci tylko tyle żeby z miejsca ruszyć - potem i tak
    będziesz stał w korku;)

    > A jak się wybieram gdzieś gdzie jest śnieg to potrzebne
    > są dobre opony (to akurat testowałem "na placu" pod marketem ;) - na
    > dobrych zimowych można naprawdę szybko wejść w zakręt. Ale wtedy
    > wielosezonowych do testowania nie miałem...

    Ja na okoliczność kopnego śniegu na zadupiu wożę po prostu łańcuchy (a
    jak się spodziewam problemów, to dorzucam 5 l piasku. Ale to testowałem
    tylko w Rumunii i to na zimówkach.

    Shrek.