eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpony całoroczneRe: Opony całoroczne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <562cea10$0$8381$65785112@news.neostrada.pl>
    <n0iqkc$na1$1@node2.news.atman.pl>
    <562cf5c7$0$637$65785112@news.neostrada.pl>
    <n0itf7$eku$1@node1.news.atman.pl>
    <562d04c6$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <n0j0vd$if1$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@4...net>
    <n0j4dm$m0k$1@node1.news.atman.pl>
    <b2b4kqrw0unr$.vebtwi6d6jdz.dlg@40tude.net>
    <n0j5fg$1dd$2@node2.news.atman.pl>
    <q...@4...net>
    <n0kera$9jk$1@node2.news.atman.pl>
    <12yjkhj40nbb5$.1n97ahvi2z8ks$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <12yjkhj40nbb5$.1n97ahvi2z8ks$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Opony całoroczne
    Date: Mon, 26 Oct 2015 12:15:33 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 37
    Message-ID: <562e0b5e$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.217.138
    X-Trace: 1445858142 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 644 83.7.217.138:56366
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570978
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:12yjkhj40nbb5$.1n97ahvi2z8ks$.dlg@40tud
    e.net...
    >Owszem, ale tak w km/h to te różnice przyczepności między oponami nie
    >wydają się takie duże.
    >Trochę większe są chyba jeśli chodzi o aquaplanning (takie moje
    >wrażenia).

    >A patrząc na to, na którym drzewie zatrzymują się samochody, to nie
    >tyle
    >zabrakło wprost przyczepności (bo samochody nie wypadają prosto z
    >zakrętu
    >na którym nie dali rady skręcić), tylko mam wrażenie że przyczypność
    >to tam
    >była aż za duża - auto rozbite na wewnętrznej stronie zakrętu, albo
    >gdzieś
    >za zakrętem po długiej szamotaninie.

    >Czyli prawdopodobnie prędkość była dobra, tylko kierowca spanikował i
    >zahamował wchodząc w zakręt - odkleiło mu tył i tego już nieopanował.

    Albo z tylu mial gorsze i aquaplanning sie objawil.

    >Pytanie czy zdarzają się sytuacje kiedy tył odkleiłby tak czy siak,
    >za to
    >rybę na jakiś wysokoprofilowych bardziewiakach kierowca by ogarnął, a
    >na
    >dzisiejszych topowych oponach już nie dał rady?

    Zdarzac to sie pewnie zdarzaja, pytanie czy czeste.

    >Wniosek na pewno jest jeden pewny - ESP :)

    A nie bedzie tak, ze kierowca oduczony drobnych poslizgow bedzie
    jechal szybciej i tez wypadnie ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: