-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <562cea10$0$8381$65785112@news.neostrada.pl>
<n0iqkc$na1$1@node2.news.atman.pl>
<562cf5c7$0$637$65785112@news.neostrada.pl>
<n0itf7$eku$1@node1.news.atman.pl>
<562d04c6$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<n0j0vd$if1$1@node1.news.atman.pl>
<6...@4...net>
<n0j4dm$m0k$1@node1.news.atman.pl>
<b2b4kqrw0unr$.vebtwi6d6jdz.dlg@40tude.net>
<n0j5fg$1dd$2@node2.news.atman.pl>
<q...@4...net>
<n0kera$9jk$1@node2.news.atman.pl>
<12yjkhj40nbb5$.1n97ahvi2z8ks$.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <12yjkhj40nbb5$.1n97ahvi2z8ks$.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Opony całoroczne
Date: Mon, 26 Oct 2015 12:15:33 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 37
Message-ID: <562e0b5e$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.217.138
X-Trace: 1445858142 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 644 83.7.217.138:56366
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570978
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:12yjkhj40nbb5$.1n97ahvi2z8ks$.dlg@40tud
e.net...
>Owszem, ale tak w km/h to te różnice przyczepności między oponami nie
>wydają się takie duże.
>Trochę większe są chyba jeśli chodzi o aquaplanning (takie moje
>wrażenia).
>A patrząc na to, na którym drzewie zatrzymują się samochody, to nie
>tyle
>zabrakło wprost przyczepności (bo samochody nie wypadają prosto z
>zakrętu
>na którym nie dali rady skręcić), tylko mam wrażenie że przyczypność
>to tam
>była aż za duża - auto rozbite na wewnętrznej stronie zakrętu, albo
>gdzieś
>za zakrętem po długiej szamotaninie.
>Czyli prawdopodobnie prędkość była dobra, tylko kierowca spanikował i
>zahamował wchodząc w zakręt - odkleiło mu tył i tego już nieopanował.
Albo z tylu mial gorsze i aquaplanning sie objawil.
>Pytanie czy zdarzają się sytuacje kiedy tył odkleiłby tak czy siak,
>za to
>rybę na jakiś wysokoprofilowych bardziewiakach kierowca by ogarnął, a
>na
>dzisiejszych topowych oponach już nie dał rady?
Zdarzac to sie pewnie zdarzaja, pytanie czy czeste.
>Wniosek na pewno jest jeden pewny - ESP :)
A nie bedzie tak, ze kierowca oduczony drobnych poslizgow bedzie
jechal szybciej i tez wypadnie ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.10.15 16:11 Marek
- 26.10.15 17:29 Cavallino
- 26.10.15 17:30 Cavallino
- 26.10.15 18:05 Shrek
- 26.10.15 18:12 Shrek
- 26.10.15 19:00 Budzik
- 27.10.15 07:52 J.F.
- 27.10.15 08:07 J.F.
- 27.10.15 08:56 Tomasz Stiller
- 27.10.15 09:00 Budzik
- 27.10.15 09:45 Miroo
- 27.10.15 09:52 J.F.
- 27.10.15 09:55 J.F.
- 27.10.15 10:00 Budzik
- 27.10.15 10:04 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=