  • Data: 2010-02-18 03:04:15
    Temat: Re: Oponki letnie....
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "perszing" <t...@j...moj.adres.email.pl> napisał w wiadomości
    news:hlhm7m$5qb$1@news.onet.pl...
    > Chyba niektorych rozczaruje, ale nie chce pytac czy juz zmieniac na letnie
    > :).
    > Rozgladam sie za nowymi oponami letnimi (185/60 R14) do Opla Astry 1
    > (Sedan). Poprzegladalem oferty w e-sklepach. Praktycznie do dowolnego
    > modelu opony jest mnostwo komentarzy pozytywnych, wychwalajacych jaka to
    > jest super opona, jak super hamuje, jak wspaniale trzyma sie drogi na
    > zakretach itd., ale negatywne komenatrze tez sa. Moim zdaniem nawet
    > bardziej przemyslanie napisane niz pozytywy. I ktorym tu teraz wierzyc?
    > Pomozcie bo mam zupelny metlik w glowie :).
> [...]

    po pierwsze polece ci sklep netcar.pl ( nie jestem z nim zwiazany -
    kupowalem tam juz kilka razy oponki osobowe i dostawcze i nie sa zlezale,
    towar w zasadzie na nastepny dzien- na jakies wyszukane do busa czekalem 2
    dni...)
    po drugie: ja czytam testy opon (ADAC itp., wybieram te z pierwszych pozycji
    nie zużywające się za szybko bo to też istotny parametr. Na komentarze
    użytkowników nie ma co patrzeć bo porównać to można jak się w tych samych
    warunkach tym samym autem przejedzie na różnych oponach a nikt tak nie
    robi), w cenie do 200zł powinieneś w sklepie internetowym dostać towar z
    górnej półki
    Ostatnio kupiłem do auta R14 ziomwe Fulda Kristal montero3 za 170 zł za
    sztukę. Warto popatrzeć na ceny zamienników (w sensie nie 185/60 tylko np
    190/55 - wartośćpodałem przypadkowo) potrafią się czasem różnić ceną dość
    znacznie. W sierpniu za letnie do innego auta- PIRELLI P 7 205/55R16 dałem
    280 zł za sztukę i powiem szczerze- za opony warto zapłacić więcej (w
    sensie: kupić lepsze)... na zimowych fuldach praktycznie jak się nie
    zawiesiłem na podwoziu to ruszałem wszędzie- a ludzi na nowych kormoranach
    odkopywałem ;)

    --
    "Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza
    Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty"