-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Opona w drobny mak
Date: Sun, 22 Apr 2018 10:51:53 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 24
Message-ID: <pbhiff$64r$1@news.icm.edu.pl>
References: <5ad660f2$0$31366$65785112@news.neostrada.pl>
<5ad75cc5$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
<5ad76dbe$0$31371$65785112@news.neostrada.pl>
<5ad77307$0$622$65785112@news.neostrada.pl>
<5ad7bc6f$0$31365$65785112@news.neostrada.pl>
<pbaq9q$rh7$1@node1.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<pbdbdi$a7e$1@node1.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<pbefd8$eej$1@node2.news.atman.pl> <pbeufu$jom$1@news.icm.edu.pl>
<pbf6br$320$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1524387119 6299 78.10.177.126 (22 Apr 2018 08:51:59 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Apr 2018 08:51:59 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.7.0
In-Reply-To: <pbf6br$320$1@node2.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629673
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-04-21 o 13:13, Cavallino pisze:
> W dniu 21-04-2018 o 10:58, kk pisze:
>
>>> I gdy już wszystko naprawiłem, to i tak na pierwszym wyjeździe za
>>> miasto zepsuł się aparat zapłonowy i wróciłem pociągiem, bo akurat
>>> był weekend i nie było jak naprawić.
>>> A później już pamiętałem o tym, że w każdej chwili może paść
>>> cokolwiek innego i nie miałem przekonania do dalszych wyjazdów starym
>>> autem.
>>> Zwłaszcza że w garażu stało inne auto, które nie groziło czymś takim,
>>> a w razie czego było na gwarancji i miało dobre assistance.
>>
>> Nie cokolwiek, tylko to czego jeszcze nie wymieniłeś :-)
>
> Czyli cokolwiek poza aparatem zapłonowym. ;-)
>
Tak naprawdę nie uważam by jeżdżenie starym samochodem było jakoś
szczególnie ryzykowne. Nie wszystko w samochodzie musi działać by
samochód jechał, wiele podzespołów zgłasza symptomy zużycia, zużycie
niektórych da się oszacować. W sumie normalna sprawa, że w maszynie co
jakiś czas coś się wymienia. Jest też kwestia czy 7-letni samochód jest
tak bardzo wyeksploatowany. Ale oczywiście lepiej być pięknym, bogatym i
mieć ciągle nowy samochód.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.04.18 10:57 Cavallino
- 22.04.18 20:12 Mateusz Bogusz
- 22.04.18 22:53 Cavallino
- 23.04.18 07:03 Mateusz Bogusz
- 23.04.18 17:34 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe