  • Data: 2018-04-19 11:14:34
    Temat: Re: Opona w drobny mak
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-19 o 09:24, pueblo pisze:

    > Pozstałe mają tyle samo. To co, wyrzucać? Myślałem o kupnie dwóch, albo
    > nawet 1 takiej samej używki.

    Nigdy się nie kupuje opon pojedynczo. Kupuje się co najmniej 2 na jedną
    oś (przód lub tył) albo wszystkie 4

    OK. Napisałeś "kobieta" to myślałem, że żona :)

    > To nie to, po prostu czuję że to ja zawaliłem, a pani należy do tych
    > użytkowników aut, dla których każdy niespodziewany wydatek na samochód
    > jest tym najmniej spodziewanym.

    To trzeba pani uświadomić, że auto wymaga ciągłego wkładu, zwłaszcza
    auta stare, używane i tu nie ma niespodziewanych wydatków.
    Jeżeli tego typu wydatki ktoś traktuje jako niespodziewane to znaczy, że
    danej osoby nie stać jest na utrzymanie tego samochodu. Elementy
    zawieszenia, amortyzatory, stabilizatory, układ kierowniczy, hamulce,
    opony to są elementy, które normalnie się zużywają i należy je
    kontrolować i wymieniać, bo od tego zależy bezpieczeństwo.
    Niestety auto to nie jest pojazd w który należy tylko lać i jeździć, lać
    i jeździć.... jak to niektórym się wydaje.

    Trzeba też wziąć pod uwagę, że PiS ostro się bierze za samochody.
    Zmienia przepisy tak, żeby udupić jak najwięcej samochodów o  które nie
    dba ich właściciel/użytkownik. O ile jeszcze w zeszłym roku na
    przeglądach diagności przymykali oko to już w tym roku weszły takie
    zaostrzenia, że z byle powodu już Ci nie podbiją przeglądu. Od 20 maja
    będą jeszcze bardziej restrykcyjne przepisy.

    > Nie wiem, kiedy ja bym coś poczuł. Mam notoryczne problemy z plecami i
    > w samochodzie nie siedzi mi się komfortowo, co nie pomaga.

    Nie chodzi o komfort tylko po prostu o wyczucie samochodu. Faceci jakoś
    są bardziej wyczuleni na wszelkie nieprawidłowości i anomalia, które
    pojawiają się w samochodzie.