    From: amos <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opinie nt C5 3.0 V6
    Date: Fri, 29 Oct 2010 05:01:01 -0700 (PDT)

    On 29 Paź, 13:45, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Może po prostu albo jeżeli cię stać, weź taki egzemplarz, który będzie w
    > dobrym stanie, niezależnie od tego czy ma skrzynię ZF czy AW i zacznij
    > odkładać na ewentualną naprawę, albo dołóż do nowszego modelu z MCP (jak go
    > znajdziesz oczywiście)

    Skrzynia MCP mnie nie przekonuje, rozumiem, ze jesli to
    zautomatyzowany manual, to w ramach eksploatacji trzeba raz na pare
    lat wymienic sprzeglo?

    Jakie zalety przemawiaja na korzysc C5II poza moim zdaniem lepszym
    wygladem?

    Czy cos znaczaco usprawnili aby wart byl szczegolnego zainteresowania?

    Obeserwujac to co sie sprzedaje, to raczej skonczy sie na koncowce
    procukcji C5 I w dobrym stanie.
    Ewentualnie moim pierwotnym planie - saabie 95. C5 jest dla niego
    alternatywa ze wzgledu glownie na hydro zawieszenie, choc nie ukrywam,
    ze o tych autach bardzo malo wiem.

    --
    amos