  • Data: 2010-10-29 21:52:35
    Temat: Re: Opinie nt C5 3.0 V6
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 29 Oct 2010 12:40:50 -0700 (PDT), amos napisał(a):

    > Mozesz cos napisac o zawieszeniu i amortyzatorach? Domyslam sie, ze sa
    > tam zamontowane jakies specalne. Jak z kosztem serwisu tychze.

    Zawieszenie jest hydrauliczne którejś tam generacji - pompa elektryczna,
    płyn syntetyczny, auto w trybie sport się utwardza i powyżej 120 (wartość z
    pamięci) obniża przód o ileś tam mm.
    Oprócz tego w zasadzie jest to klasyczne citroenowskie zawieszenie, takie
    same jak od 50 lat. Amortyzatory się nie zużywają, bo to kalibrowane otwory
    w metalowych krążkach. Kule z azotem są już dosyć tanie, nawet w ASO.
    Siłowniki mylone przez większość z amortyzatorami póki co się jakoś
    strasznie nie psują, a później pewnie będą zestawy naprawcze jak do
    starszych modeli. Zestaw naprawczy to komplet uszczelek tłoczyska, bo na
    żużyciu oringów polega uszkodzenie siłownika.
    Przód to klasyczny mcpherson, tył klasyczna (dla francuzów) belka.
    Mechanicy klną na V6 bo pod maską ciasno (jak w każdym V6)

    > No i kolejna dla mnie wazna sprawa - czy choc wersja exclusive ma
    > przyzwoite naglosnienie?

    Zdefiniuj przyzwoite..
    Szaleństwo to jakieś nie jest. W C5 I będziesz mieć jedno ze standardowych
    radii RD3, w C5 II powinno byc (chyba) RD4, które już umie w MP3.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel