-
21. Data: 2014-01-17 18:51:33
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 17.01.2014 13:00, Nathan pisze:
> Bo nie chodzi o rozpuszczanie metalu. Pompa w CR jest smarowana paliwem,
> a takie dodatki powodują znaczny spadek smarności tegoż i pompa sie
> zaciera.
A widzisz, to jakiś sensowny argument. Ja nadal nie wiem, czy ścigać
stację, czy Hyundaia... Czekam na opinię rzeczoznawcy.
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
-
22. Data: 2014-01-17 18:53:42
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 17.01.2014 16:41, ToMasz pisze:
> W dniu 16.01.2014 23:59, anacron pisze:
>> Może ktoś mądrzejszy mi to wyjaśni.
>> Skąd opiłki metalu w paliwie w zbiorniku, skoro między pompą, a
>> zbiornikiem jest filtr paliwa?
>>
> jaki to dokładnie silnik i jaki ma przebieg
1,4 CRDI 90KM, 80 kkm (Hyundai i30/i20 lub KIA Venga/Cee'd)
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
-
23. Data: 2014-01-17 18:59:16
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
W dniu 2014-01-17 18:51, anacron pisze:
> W dniu 17.01.2014 13:00, Nathan pisze:
>> Bo nie chodzi o rozpuszczanie metalu. Pompa w CR jest smarowana paliwem,
>> a takie dodatki powodują znaczny spadek smarności tegoż i pompa sie
>> zaciera.
>
> A widzisz, to jakiś sensowny argument. Ja nadal nie wiem, czy ścigać
> stację, czy Hyundaia... Czekam na opinię rzeczoznawcy.
>
Stację? A za co? To się działo dłuższy czas, a nie od ostatniego tankowania.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
24. Data: 2014-01-18 11:35:27
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
W dniu 17.01.2014 18:53, anacron pisze:
> W dniu 17.01.2014 16:41, ToMasz pisze:
>> W dniu 16.01.2014 23:59, anacron pisze:
>>> Może ktoś mądrzejszy mi to wyjaśni.
>>> Skąd opiłki metalu w paliwie w zbiorniku, skoro między pompą, a
>>> zbiornikiem jest filtr paliwa?
>>>
>> jaki to dokładnie silnik i jaki ma przebieg
>
> 1,4 CRDI 90KM, 80 kkm (Hyundai i30/i20 lub KIA Venga/Cee'd)
>
tego silnika nie znam. natomiast są takie hdi, w których coś tam w
pompie ma podkładki które się ścierają na kolorowe opiłki. Pojawienie
się tych opiłków nie wróży nic dobrego, ale też nie wróży katastrofy.
Facet który napewno się zna na cytrynach peugeotach wyśmiał moje obawy
podsycane informacjami z internetu i orzekł że moja pompa waląca
opiłkami napewno 200 tyś nie przejedzie, ale zanim ona padnie, to w
aucie (sprawnym) dokonam napewno droższych napraw niż wymiana pompy CR
ToMasz
-
25. Data: 2014-01-18 13:04:18
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Fri, 17 Jan 2014 09:02:23 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
> On 2014-01-17, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
>> Tak zaciera Ci się pompa CR, uwala wtryski a przez powrót pompuje do
>> zbiornika, flitr tak drobnych opiłków nie odfiltrowuje w 100% i z km na
>> km masz coraz gorzej.
>>
> A ten narobil rabanu, ze mu na stacji przy dosc ruchliwej drodze krajowej
> zatankowali paliwo co zepsulo mu samochod...
Ale pompa zaciera sie sama z siebie, czy z uwagi na zle wlasnosci
smarne paliwa ?
J.
-
26. Data: 2014-01-18 13:38:30
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: atm <...@v...pl>
On 2014-01-16 23:59, anacron wrote:
> Może ktoś mądrzejszy mi to wyjaśni.
> Skąd opiłki metalu w paliwie w zbiorniku, skoro między pompą, a
> zbiornikiem jest filtr paliwa?
>
Hej anacron,
mozesz napisac kilka slow o samochodzie?
co to za model, jaki przyblizony przebieg, czy mocno doswiadczony przez
zycie?
-
27. Data: 2014-01-18 15:07:24
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 18.01.2014 13:38, atm pisze:
> Hej anacron,
> mozesz napisac kilka slow o samochodzie?
> co to za model, jaki przyblizony przebieg, czy mocno doswiadczony przez
> zycie?
Hyundai i30 1,4 CRDI 90 KM, przebieg 80kkm, głównie trasy, tankowany
tylko na firmowych stacjach (nie szukam najtańszej, tylko pierwszej
firmowej (BP, Statoil, Shell, Orlen, Bliska), po tym jak mi się rezerwa
zaświeci. Na trasie 90-110km/h, na autostradach 120-130 km/h (kilka razy
kilkaset km z pedałem w podłodze), spod świateł dynamicznie (wyższy bieg
przy 2,5-3 kRPM), w czasie wyprzedzania czasami do 4,5 kRPM. Auto
regularnie serwisowane. Przy 80kkm pad 3 wtryskiwaczy i turbiny. W
paliwie rozpuszczalnik i opiłki metalu (dużo). Przy 80kkm pad 3
wtryskiwaczy i turbiny.
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
-
28. Data: 2014-01-18 15:13:08
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: atm <...@v...pl>
On 2014-01-18 15:07, anacron wrote:
> W dniu 18.01.2014 13:38, atm pisze:
>> Hej anacron,
>> mozesz napisac kilka slow o samochodzie?
>> co to za model, jaki przyblizony przebieg, czy mocno doswiadczony przez
>> zycie?
>
> Hyundai i30 1,4 CRDI 90 KM, przebieg 80kkm, głównie trasy, tankowany
> tylko na firmowych stacjach (nie szukam najtańszej, tylko pierwszej
> firmowej (BP, Statoil, Shell, Orlen, Bliska), po tym jak mi się rezerwa
> zaświeci. Na trasie 90-110km/h, na autostradach 120-130 km/h (kilka razy
> kilkaset km z pedałem w podłodze), spod świateł dynamicznie (wyższy bieg
> przy 2,5-3 kRPM), w czasie wyprzedzania czasami do 4,5 kRPM. Auto
> regularnie serwisowane. Przy 80kkm pad 3 wtryskiwaczy i turbiny. W
> paliwie rozpuszczalnik i opiłki metalu (dużo). Przy 80kkm pad 3
> wtryskiwaczy i turbiny.
>
Dzieki za info. Powoli dostaje coraz wiekszego uczulenia na diesle, te
nowsze.
-
29. Data: 2014-01-18 15:29:19
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
news:lbe1qp$g54$1@news.task.gda.pl...
>W dniu 18.01.2014 13:38, atm pisze:
>> Hej anacron,
>> mozesz napisac kilka slow o samochodzie?
>> co to za model, jaki przyblizony przebieg, czy mocno doswiadczony przez
>> zycie?
>
> Hyundai i30 1,4 CRDI 90 KM, przebieg 80kkm, głównie trasy, tankowany
> tylko na firmowych stacjach (nie szukam najtańszej, tylko pierwszej
> firmowej (BP, Statoil, Shell, Orlen, Bliska), po tym jak mi się rezerwa
> zaświeci. Na trasie 90-110km/h, na autostradach 120-130 km/h (kilka razy
> kilkaset km z pedałem w podłodze), spod świateł dynamicznie (wyższy bieg
> przy 2,5-3 kRPM), w czasie wyprzedzania czasami do 4,5 kRPM. Auto
> regularnie serwisowane. Przy 80kkm pad 3 wtryskiwaczy i turbiny. W
> paliwie rozpuszczalnik i opiłki metalu (dużo). Przy 80kkm pad 3
> wtryskiwaczy i turbiny.
>
Jaki rozpuszczalnik? Gdzie robiłeś badanie paliwa?
--
Pozdrawiam,
yabba
-
30. Data: 2014-01-18 17:13:02
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: AZ <a...@g...com>
On 2014-01-18, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>>
>> A ten narobil rabanu, ze mu na stacji przy dosc ruchliwej drodze krajowej
>> zatankowali paliwo co zepsulo mu samochod...
>
> Ale pompa zaciera sie sama z siebie, czy z uwagi na zle wlasnosci
> smarne paliwa ?
>
Po 100 czy 200 km?
--
Artur
ZZR 1200