  • Data: 2010-01-21 00:11:23
    Temat: Re: Operator nie wywiązał się z umowy ?
    Od: Aru <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Możesz, zawsze. Ale operator również może uważać, że nie wywiązałeś się
    > ze swojego zobowiązania. Skutek? Albo zostaniesz zwindykowany przez
    > jakiegoś kruka, albo będziesz musiał złożyć pozew do sądu o niesitnienie
    > zobowiązania.

    Tak też podejrzewam że jedynie droga reklamacji i ew. w ramach
    przeprosin podarują pakiet 15 minut do sieci. Myślę także że nawet
    płacenie rachunków wg. umowy też sytuację zamykałoby w zakresie reklamacji.

    Co do samego telefonu spotkałem się kiedyś z interpretacją iż nie jest
    on elementem tej umowy i skoro jest sprzedawany a nie podarowany (tu
    akurat nie za 1 zł) to ew. rozwiązanie/wypowiedzenie umowy nie powinno
    się wiązać z ew. zwrotem tegoż.

    Ale czy dobrze słyszałem ? sam nie wiem ;-)