eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingOpenGL - ramka wokół tekstury › Re: OpenGL - ramka wokół tekstury
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcolog
    ne.de!newsfeed-fusi2.netcologne.de!feeder.erje.net!tudelft.nl!txtfeed1.tudelft.
    nl!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad
    01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    From: l...@l...lon
    Subject: Re: OpenGL - ramka wokół tekstury
    References: <s...@l...lon> <imd72e$j47$1@news.onet.pl>
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@l...lon>
    Date: 25 Mar 2011 07:41:54 GMT
    Lines: 22
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.12.211.92
    X-Trace: 1301038914 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2449 83.12.211.92:3882
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:189533
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 23.03.2011 Michoo <m...@v...pl> napisał/a:
    > W dniu 23.03.2011 14:35, l...@l...lon pisze:
    >> Taki drobny problem: jak wyświetlić ramkę wokół tekstury po OpenGL?
    > Co chcesz dokładnie osiągnąć? Problem jest taki, że używasz chyba
    > niewłaściwych narzędzi. Jeżeli potrzebujesz ramkę na dokładnie 1 piksel
    > to zazwyczaj prościej ją zrobić np linią.

    Chcę zrobić porządną ramkę, tzn. taką która zawsze będzie wyświetlana jako
    linia o grubości jednego piksela na ekranie, bez przerw, niezależnie od
    powiększenia tekstury czy jej orientacji.

    Linia - nie działa. Jeśli podam jej współrzędne takie jak współrzędne
    krawędzi tekstury, to miesza ją z teksturę i wygląda fatalnie - raz jest,
    raz nie ma, zmienia kolory, urywa się. Wiem, można dać - "trochę obok", ale
    ile tego "trochę"? To będzie zależało od powiększenia, rozdzielczości
    ekranu, itp. I chyba nie tędy droga.

    >> Od razu powiem, że nie mogę zmieniać pikseli w samej teksturze (zresztą
    >> efekt jest kiepski - ramka zmienia odcinkami intensywność)
    > Ustaw jej skalowanie jako GL_NEAREST.

    Próbowałem, wychodzi linia kropkowana, kiepsko.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: