eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingOpenGL - ramka wokół tekstury › Re: OpenGL - ramka wokół tekstury
  • Data: 2011-03-23 16:27:57
    Temat: Re: OpenGL - ramka wokół tekstury
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 23.03.2011 14:35, l...@l...lon pisze:
    > Witam,
    >
    > Taki drobny problem: jak wyświetlić ramkę wokół tekstury po OpenGL?
    Co chcesz dokładnie osiągnąć? Problem jest taki, że używasz chyba
    niewłaściwych narzędzi. Jeżeli potrzebujesz ramkę na dokładnie 1 piksel
    to zazwyczaj prościej ją zrobić np linią.

    > Myślałem, że wystarczy dodać parametr border = 1 lub 2 i powiększyć dx i dy
    > o 2 * border, ale ramki coś nie widać.
    Border normalnie służy w rozmywaniu tekstur.

    > Od razu powiem, że nie mogę zmieniać pikseli w samej teksturze (zresztą
    > efekt jest kiepski - ramka zmienia odcinkami intensywność)
    Ustaw jej skalowanie jako GL_NEAREST.

    --
    Pozdrawiam
    Michoo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: