eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaOlej-cylindy i tłokiRe: Olej-cylindy i toki
  • Data: 2009-07-14 12:58:51
    Temat: Re: Olej-cylindy i toki
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 14 Jul 2009 14:44:34 +0200, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:

    >Znowu w jakiejś Wikipedii wyczytałeś i się mądrujesz? Przecież napisał że w
    >takich silnikach są łopatki które zagarniają, dla pewności powtórzę, zagarniają.

    Owszem. Nei zauwazylem ze gosciu napsial "zagariaja"

    >Nie zgarniają jak mylnie zrozumiałeś, a zagarniają. To istotna różnica. Zgarniać
    >można śnieg sipą. W przypadku trawy zgarnianie nazwano grabieniem. Do zgarniania
    >oleju w silniku są na przykład specjalne pierścienie założone na tłok. A do
    >zagarniania oleju w silnikach smarowanych rozbryzgowo spotyka się blaszane
    >łopatki przykręcane do korbowodów albo specjalnie ukształtowane wypustki na wale
    >wykorbionym.

    Zeby sie nawet zesral po trzykroc, to silnik spalinowy ma "WAL
    KORBOWY"

    >Często jedno i drugie rozwiązanie się stosuje. Chociaż jak silnik
    >jednocylindrowy to i wał korbowy też czasami może mieć. Wał korbowy w silnikach
    >spalinowych można zobaczyć w silnikach modelarskich.

    Jak wyzej

    A.L.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: