    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ograniczenie tonażu na A1?
    Date: Fri, 27 Aug 2010 12:17:05 +0200

    On Fri, 27 Aug 2010 07:55:10 +0200, Mirek Ptak wrote:
    >http://fakty.interia.pl/polska/news/skandal-na-budo
    wie-autostrady-a1,1523855

    >Po prostu nóż się w kieszeni otwiera, mam nadzieję, że każą im to za
    >friko naprawić.

    Mnie sie otwiera jak to czytam. Co to k* ma byc - informacja ?
    Napisane bez skladu i ladu. Czy ci dziennikarze juz nic nie potrafia ?
    No chyba ze ma zachecic do kupienia papieru, wtedy przepraszam.

    A tak merytorycznie: autostrady chyba maja byc na piasku. Piasku a nie
    gliniastej ziemi, polozonym na kruszywie.
    Dolomit sie w ogole nadaje pod autostrady, czy za slaby ?

    Inspektora nadzoru tam nie bylo ? Jakos nie chce mi sie wierzyc zeby
    ulozone kruszywo zbierano. Predzej wyjezdzalo w nocy ze skladu.

    J.

    P.S. Probki dziennikarskiej tfurczosci (z grupy wroclawskiej):
    http://www.gazetawroclawska.pl/aktualnosci/297518,wr
    oclaw-libacja-na-skwerku,id,t.html
    http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/541026,wroclaw
    -dziewczynka-wjechala-w-samochod-marki-bmw,id,t.html
    ?kategoria=645
    http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/541956,wroclaw
    -wszystkie-ulice-w-miescie-sa-przejezdne,id,t.html?k
    ategoria=645
    http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/545672,wroclaw
    -pkp-sprzatnelo-sliwki-z-przejscia,id,t.html?kategor
    ia=645