-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ograniczenie prędkości
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
References: <k...@4...net>
<q5hgbj$4dc$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q5k4jm$srf$1@node1.news.atman.pl>
<5c7d9acb$0$19258$426a74cc@news.free.fr>
<q5n3l8$od2$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<q5un7d$5n0$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q644f9$4f6$1@node2.news.atman.pl>
Organization: DOM
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Date: 11 Mar 2019 07:59:57 GMT
Lines: 63
NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
X-Trace: 1552291197 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 508 77.65.80.250:51186
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4092
X-Received-Body-CRC: 4166075522
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651959
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Marek S p...@s...com ...
>> Marku, nikt nie twierdzi inaczej.
>> Po prostu znajdz takie miejsce gdzie widocznosci jest odpowiednio
>> duzo (z zapasem) albo nie wyprzedzaj.
>
> Mimo wszystko wybiorę wariant B: każde wyprzedzanie będę skracał
> poprzez zwiększenie prędkości zamiast zabierać się za nie z
> utrzymywaniem różnicy prędkości rzędu 10km/h - choćby nie wiadomo
> jaką widoczność bym miał. Toi nie jest bezpieczny manewr,
> szczególnie gdy robi się z lewego pasa (dla jadących w drugą stronę)
> - poszerzenie jezdni w danym kierunku.
>
> Mnóstwo rzeczy może się wydarzyć: mimo doskonałej widoczności ktoś z
> lasu wyjedzie tradycyjnie nie patrząc czy ma wolny pas z obu stron.
> Itd.
>
> Nie przekonasz mnie do tego, że manewr wyprzedzania należy
> przeciągać ile wlezie tylko po to by limitu prędkości nie
> przekraczać.
>
Alez ja cie do tego nie przekonuje.
Ja tylko mowie ze:
- jeżeli umowimy sie ze uznajemy limity predkosci to ilosc wyprzedzan
drastycznie sie zmniejszy
- jak bedziesz miał wyprzedzac z roznica predkosci 10km/h to byc moze
czesciej z tego manewru zrezygnujesz bo zauwazysz ze on na drodze nic ci
nie daje
- byc moze stracisz troche czasu (gdzie sie tak ciagle spieszysz?) ale
ogolem zyskamy drastycznym spadkiem ilosci ofiar na drogach
>>>> niestety - ruch coraz wiekszy, okazji do wyprzedzenia coraz
>>>> mniej.
>>>
>>> Też nad tym ubolewam.
>>>
>> Ze coraz wiekszy ruch czy ze coraz mniej okazji do wyprzedzania?
>
> Jedno i drugie.
>
Czy w ramach dawania przykładu jako pierwszy zrzekniesz sie auta na rzecz
komunikacji miejskiej?
A moze samo sie opodatkujesz na jeszcze wieksza ilosc dróg?
>> Bo mnie sie marzy ruch w ktorym wszyscy jada poza trasa ładnie 90,
>> duze odstepy, płynny ruch i nie trzeba głupkować zeby sie 5-10
>> minut pospieszyc.
>
> A mi się marzy to samo lecz dla prędkości rzędu 160 - 180.
>
I naprawde nie rozumiesz ze przy predkosciach rzedu 160-180 co chwile
bedziesz stał w korku spowodowanym wypadkiem? Na normalnych drogach takie
predkosci nie sa mozliwe dla wszystkich uczestników ruchu, bo ruch musisz
de facto dostosowac do najsłabszego ogniwa, czyli kogos kto ma powiedzmy
70 lat, gorszy refleks etc.
A moze i to głupie ciagłe spieszenie sie juz mu przeszło chociaz to mija
chyba wczesniej ;-P
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Jeżeli skupisz uwagę tylko na własnej racji, wyzwalasz przeciwne ci siły,
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.19 09:29 kk
- 11.03.19 10:18 p...@g...com
- 11.03.19 12:59 Budzik
- 11.03.19 12:59 Budzik
- 11.03.19 13:27 J.F.
- 11.03.19 13:59 Budzik
- 11.03.19 17:34 J.F.
- 11.03.19 21:08 kk
- 12.03.19 10:18 p...@g...com
- 12.03.19 13:59 Budzik
- 12.03.19 13:59 Budzik
- 12.03.19 14:57 J.F.
- 12.03.19 19:10 kk
- 12.03.19 19:59 Budzik
- 12.03.19 21:58 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=