-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ograniczenie prędkości
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
References: <k...@4...net>
<q5hgbj$4dc$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q5k4jm$srf$1@node1.news.atman.pl>
<5c7d9acb$0$19258$426a74cc@news.free.fr>
<q5n3l8$od2$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<q5un7d$5n0$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q644f9$4f6$1@node2.news.atman.pl>
Organization: DOM
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Date: 11 Mar 2019 07:59:57 GMT
Lines: 63
NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
X-Trace: 1552291197 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 508 77.65.80.250:51186
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4092
X-Received-Body-CRC: 4166075522
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651959
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Marek S p...@s...com ...
>> Marku, nikt nie twierdzi inaczej.
>> Po prostu znajdz takie miejsce gdzie widocznosci jest odpowiednio
>> duzo (z zapasem) albo nie wyprzedzaj.
>
> Mimo wszystko wybiorę wariant B: każde wyprzedzanie będę skracał
> poprzez zwiększenie prędkości zamiast zabierać się za nie z
> utrzymywaniem różnicy prędkości rzędu 10km/h - choćby nie wiadomo
> jaką widoczność bym miał. Toi nie jest bezpieczny manewr,
> szczególnie gdy robi się z lewego pasa (dla jadących w drugą stronę)
> - poszerzenie jezdni w danym kierunku.
>
> Mnóstwo rzeczy może się wydarzyć: mimo doskonałej widoczności ktoś z
> lasu wyjedzie tradycyjnie nie patrząc czy ma wolny pas z obu stron.
> Itd.
>
> Nie przekonasz mnie do tego, że manewr wyprzedzania należy
> przeciągać ile wlezie tylko po to by limitu prędkości nie
> przekraczać.
>
Alez ja cie do tego nie przekonuje.
Ja tylko mowie ze:
- jeżeli umowimy sie ze uznajemy limity predkosci to ilosc wyprzedzan
drastycznie sie zmniejszy
- jak bedziesz miał wyprzedzac z roznica predkosci 10km/h to byc moze
czesciej z tego manewru zrezygnujesz bo zauwazysz ze on na drodze nic ci
nie daje
- byc moze stracisz troche czasu (gdzie sie tak ciagle spieszysz?) ale
ogolem zyskamy drastycznym spadkiem ilosci ofiar na drogach
>>>> niestety - ruch coraz wiekszy, okazji do wyprzedzenia coraz
>>>> mniej.
>>>
>>> Też nad tym ubolewam.
>>>
>> Ze coraz wiekszy ruch czy ze coraz mniej okazji do wyprzedzania?
>
> Jedno i drugie.
>
Czy w ramach dawania przykładu jako pierwszy zrzekniesz sie auta na rzecz
komunikacji miejskiej?
A moze samo sie opodatkujesz na jeszcze wieksza ilosc dróg?
>> Bo mnie sie marzy ruch w ktorym wszyscy jada poza trasa ładnie 90,
>> duze odstepy, płynny ruch i nie trzeba głupkować zeby sie 5-10
>> minut pospieszyc.
>
> A mi się marzy to samo lecz dla prędkości rzędu 160 - 180.
>
I naprawde nie rozumiesz ze przy predkosciach rzedu 160-180 co chwile
bedziesz stał w korku spowodowanym wypadkiem? Na normalnych drogach takie
predkosci nie sa mozliwe dla wszystkich uczestników ruchu, bo ruch musisz
de facto dostosowac do najsłabszego ogniwa, czyli kogos kto ma powiedzmy
70 lat, gorszy refleks etc.
A moze i to głupie ciagłe spieszenie sie juz mu przeszło chociaz to mija
chyba wczesniej ;-P
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Jeżeli skupisz uwagę tylko na własnej racji, wyzwalasz przeciwne ci siły,
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.19 09:29 kk
- 11.03.19 10:18 p...@g...com
- 11.03.19 12:59 Budzik
- 11.03.19 12:59 Budzik
- 11.03.19 13:27 J.F.
- 11.03.19 13:59 Budzik
- 11.03.19 17:34 J.F.
- 11.03.19 21:08 kk
- 12.03.19 10:18 p...@g...com
- 12.03.19 13:59 Budzik
- 12.03.19 13:59 Budzik
- 12.03.19 14:57 J.F.
- 12.03.19 19:10 kk
- 12.03.19 19:59 Budzik
- 12.03.19 21:58 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=