-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Ograniczenie prędkości
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <k...@4...net>
<q5hgbj$4dc$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q5k4jm$srf$1@node1.news.atman.pl>
<5c7d9acb$0$19258$426a74cc@news.free.fr>
<X...@1...0.0.1>
<q5n38u$nne$2@node1.news.atman.pl>
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Date: Sun, 10 Mar 2019 21:50:03 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.3
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <q5n38u$nne$2@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <5c85787d$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.53.81
X-Trace: 1552251005 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 482 89.64.53.81:37217
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2071
X-Received-Body-CRC: 2710798074
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651899
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-03-06 o 01:12, Marek S pisze:
> W dniu 2019-03-06 o 00:59, Budzik pisze:
>
>> Kolega przede wszystkim ma tendencje do przesadzania.
>> Jak tir jedzie 70km/h to nie ma zadnego problemu zeby go sprawnie
>> wyprzedzic dysponujac predkoscia 90km/h
>
> Dasz radę na odcinku powiedzmy 100m i bez rozpędzania wstępnego auta
> wyprzedzić tego TIRa przy tak niewielkiej różnicy prędkości?
>
> Zakładam, że mówimy o przeciętnym aucie, nie jakimś Porsche.
20km/h to 5.5m/s
Ciężarówka ma 16.5m plus długość własnego samochodu plus parę metrów
zapasu i takie wyprzedzanie trwałoby 5s i wymagało 125m jazdy lewym pasem.
--
Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
Engine power, torque and gear ratios calculator online:
http://powertorque.cba.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 10.03.19 23:41 Czarek
- 10.03.19 23:52 Marek S
- 10.03.19 23:59 Marek S
- 11.03.19 00:28 Marek S
- 11.03.19 07:59 Budzik
- 11.03.19 08:16 Jacek Maciejewski
- 11.03.19 08:59 Budzik
- 11.03.19 08:59 Budzik
- 11.03.19 09:29 kk
- 11.03.19 10:18 p...@g...com
- 11.03.19 12:59 Budzik
- 11.03.19 12:59 Budzik
- 11.03.19 13:27 J.F.
- 11.03.19 13:59 Budzik
- 11.03.19 17:34 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=