    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ograniczenie prędkości
    Date: Wed, 6 Mar 2019 21:02:11 +0100

    On 2019-03-05 15:54, Pablo Eldiablo wrote:

    > Nie, po prostu brak rozsądku, niepanowanie nad emocjami, brawura, ale i zwykły
    pośpiech leżą w ludzkiej naturze. Nie można zakładać, że nie pojawią się jednostki (a
    raczej bardzo wiele jednostek) zachowujących się nieracjonalnie. Więc jestem wręcz
    pewien, że przy wprowadzeniu ogranicznika we wszystkich autach, na drogach zaroiło by
    się od wyprzedzających się kilometrami łeb w łeb osobówek (bo tiry już są).

    A w piechtochodach co?