  • Data: 2019-03-07 01:25:03
    Temat: Re: Ograniczenie prędkości
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-06 o 00:59, Budzik pisze:

    > Chciałbym sie upewnic - rozumiem, ze ci potencjalnie wyprzedzajacy sie
    > kilometrami (jak rozumiem mowimy o drodze z jednym pasem ruchu w kazdym
    > kierunku) nie beda zwazali na tych jadacych z naprzeciwka powodujac
    > seryjne kolicje czołowe?
    > I dlatego teraz, kiedy ci sami nieracjonalni, brawurowi i emocjonalni
    > kierowcy maja mozliwosc rozpedzenia sie nawet do 200km/h, jest lepiej i
    > bezpieczniej?

    Teraz jest normalniej i mądrzej niż po wprowadzeniu takich ograniczników

    Oczywiście są na świecie indywidua również w UE które jeszcze nie
    dorosły i próbują usprawiedliwiać istnienie ich stołków.

    Powinienem ich szanować ale nie szanuję bo jestem człowiekiem.

    Podpowiedź: CZŁOWIEK ten element na drodze trzeba najpierw wyeliminować
    a potem to można ograniczać nawet do 10 km/h