eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOgraniczenie prędkościRe: Ograniczenie prędkości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!clea
    nfeed1-b.proxad.net!nnrp1-2.free.fr!not-for-mail
    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Ograniczenie prędkości
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <k...@4...net>
    <q5hgbj$4dc$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q5k4jm$srf$1@node1.news.atman.pl>
    <5c7d9acb$0$19258$426a74cc@news.free.fr>
    <q5n3l8$od2$1@node1.news.atman.pl>
    Face: iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAADAAAAAwAgMAAAAqbBEUAAAADFBMVEX///8AAACAgIBAQEBMvJN
    pAAABaklEQVQoz42Rv0vDUBDHv32hQ5oWHIz6BzRWW38twTV/QsWeeYjEzJ1CJykIoX+DAccshTZS7CKIi/knIk7SsbiL4KBeUlMyiHjDe/d5d+/e9+4Bv9lOEZIiELlLXyFqL6FUAL1WhMsCmL0ClC2DvBxUieg2J8UGDJmHAglzeckgIisHQXTy40URNNvP/Nb58PV9vjjfnqMcozXLci7E25Dl76dpmyIh08Whf88B1yBb96BLjYWkRXUXCfkx6ipD4HLb3gE2+O1OYnHbZ1VMdQby03gFYcBndqrNFpgxnHbAKwlMeTtuc0myK1gxiY4sHg51qqiXiXp4GBPJLahc1FO9bR7vlOUE5CSSNSmsdE+jbhSWyU0/RbgtJ4qCvpY1tBtWHr9G4nnR6uRj1Lz5zEfT5Aj+NjVGrQ1yoMgMGteQNUu9ymB1DbLkGo0MngJI1Vof+lC7g/4kdu78l7HFQx/4wo9GCEWI/9k3feNzHhAzSLEAAAAASUVORK5CYII=
    User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 06 Mar 2019 08:14:32 GMT
    Lines: 25
    Message-ID: <5c7f8168$0$5611$426a74cc@news.free.fr>
    Organization: Guest of ProXad - France
    NNTP-Posting-Date: 06 Mar 2019 09:14:32 CET
    NNTP-Posting-Host: 82.64.0.151
    X-Trace: 1551860072 news-1.free.fr 5611 82.64.0.151:47174
    X-Complaints-To: a...@p...net
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651495
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 06 Mar 2019 01:18:46 +0100, Marek S wrote:
    > Wychodzę z założenia, że na krótkich prostych odcinkach, jakich tu
    > większość, należy ostro docisnąć by nie kończyć manewru wyprzedzania tuż
    > przed zakrętem czy wzniesieniem, zza których może niespodzianka
    > wyjechać.

    Zdrowy rozsądek - zgodnie z PORD - wskazuje, że w takich
    "niespodziankowych" sytuacjach po prostu nie należy wyprzedać.

    > Przekraczanie dopuszczalnej jest znacznie bezpieczniejsze w
    > mojej opinii niż ciągnięcie wyprzedzania do granic niewidocznego odcinka
    > drogi.

    W opinii wariata (i uwaga - nie nazywam kolegi wariatem - to paralela
    jest, coby nie było nieporozumień!) jazda tyłem jest bezpieczniejsza od
    jazdy przodem. I co wtedy? Opinia jest jak dupa - każdy ma swoją.
    Szczęśliwie PORD jest w tej kwestii jednoznaczny.

    > Ewentualnie, dla masochistów pozostaje wleczenie się na odcinku
    > Gdynia-Szczecin 70km/h.

    Dura lex, sed lex.
    A kto niezadowolony, niech startuje w wyborach i zmienia świat.

    Mateusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: