-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <k...@4...net>
<5c73029a$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<5c741eb6$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
<5c743d2f$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5c743d2f$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Ograniczenie prędkości
Date: Tue, 26 Feb 2019 12:17:12 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 36
Message-ID: <5c752087$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.90.42
X-Trace: 1551179911 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 501 83.26.90.42:52386
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651103
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "spider" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5c743d2f$0$505$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 2019-02-25 o 17:57, J.F. pisze:
>> a) czemu zwolniles ponizej 140 ?
>> b) nie potrafisz przyspieszyc do 140 ?
>Bo ograniczenie do 120. Tak, wiem ograniczenia są dla frajerów.
>Zresztą przy dużym natężeniu ruchu na S lub A jazda 140+ nie należy
>do bezpiecznych, jeden zahamuje, drugi też, a trzeci już nie zdąży.
Trzeba jechac 140 ale z odstepem :-)
>>> Pamiętam jazdę po holenderskiej autostradzie gdzie ograniczenie
>>> było właśnie 120. Wszyscy grzecznie lewym wyprzedzają z prędkością
>>> nie
>
>> A Ty bys tam pewnie chcial jechac 100 :-)
>Nie, 125-130 mi wystarczy,
Wtedy napiszesz, ze 100 ci wystarczy :-)
>>> większą niż 125 po czym spokojnie wracają na prawy pas. Zero
>>> nerwówki, poganiania światłami, zero hamowania.
>
>> Tylko po co zjezdzac wtedy na prawo ...
>Bo należy jeździć prawym pasem?
Niby tak, ale widzisz jak wyglada.
Lewy wolny ... dla nikogo ?
W Niemczech wtedy wszystkie osobowki jada lewym, bo wszystkie
"wyprzedzaja" :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.02.19 12:20 J.F.
- 26.02.19 12:51 Poldek
- 26.02.19 12:58 J.F.
- 26.02.19 12:59 Budzik
- 26.02.19 12:59 Budzik
- 26.02.19 12:59 Budzik
- 26.02.19 13:06 J.F.
- 26.02.19 13:08 J.F.
- 26.02.19 18:59 Budzik
- 27.02.19 08:08 Miroo
- 28.02.19 01:55 kk
- 28.02.19 01:56 kk
- 28.02.19 01:57 kk
- 28.02.19 02:00 kk
- 28.02.19 02:01 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S