-
Data: 2019-02-26 12:03:09
Temat: Re: Ograniczenie prędkości
Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2019-02-24 o 21:00, kk pisze:
> On 2019-02-24 18:55, Mateusz Viste wrote:
>> On Sun, 24 Feb 2019 18:22:55 +0100, kk wrote:
>>> Do czego? Samochody mają jeździć tak szybko jak to jest bezpieczne
>>> a nie jak to jest ograniczone.
>>
>> Prawo jest po to, by je przestrzegać.
>
> Sramy na to :-)
>
>> Nawet jeśli od czasu do czasu
>> zdarzy się, że jest niedoskonałe. Alternatywa polega na tym byśmy wszyscy
>> z maczugami latali.
>
> Ojej, to maczugi też prawo reguluje?
>
>>
>>> Autonomiczne pojazdy to rozwiązanie biznesowe a nie indywidualne. Bogate
>>> firmy będą w ten sposób obniżały koszty własne prowadzenia biznesu
>>> transportowego. Przeciętny ludzik może się tylko do tego dokładać.
>>
>> Za 30 lat (jeśli jeszcze będę na tym świecie - no ale w radio słyszałem
>> niedawno że będę żył 100 lat) wsiądę w samochód i powiem "jedziemy po
>> ziemniaki". Po 20 minutach drzemki wysiadam i jestem na miejscu. Takie
>> osobiste taxi. Może nawet szybciej niż za 30 lat - sądząc po postępach
>> m.in. Tesli, niewykluczone że ta rzeczywistość dojdzie do nas już w
>> przyszłej dekadzie.
>
> Ale pierdoły. Żeby kupić ziemniaki w ogóle nie trzeba nigdzie jechać.
> Wystarczy je zamówić. Tymczasem transport osobisty jest przejawem
> wolności więc nie zaniknie.
Powoli się już o tym zapomina, ale transport "osobisty" można wykonywać
osobiście np. nogami, pedałami i osobiście metrem. Zgadzam się, że
transport osobisty nie zniknie.
W cywilizacji liberalnej jest znana zasada, że wolność jednostki kończy
się tam, gdzie zaczyna się wolność drugiej jednostki. W krajach, gdzie
liczba samochodów przerosła sensownie rozumianą potrzebę transportu i
dalej rośnie - bo branża musi sprzedawać i to sprzedawać co kwartał
więcej - już zrozumiano, że nadmierna liczba samochodów osobistych
odbiera spory kawałek wolności tym, którzy akurat nie jadą - ogromne
przestrzenie zajęte pod infrastrukturę dla samochodów, hałas i spaliny.
U nas, ponieważ samochód dla każdego Kowalskiego dotarł nieco później,
trzeba jeszcze trochę czasu na zrozumienie ile samochody nam dają, a ile
zabierają. Na razie wciąż obowiązującym trendem jest fetyszyzacja i
ubóstwienie samochodu umiejętnie dokarmiane przez sprawny marketing branży.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.02.19 12:17 J.F.
- 26.02.19 12:20 J.F.
- 26.02.19 12:51 Poldek
- 26.02.19 12:58 J.F.
- 26.02.19 12:59 Budzik
- 26.02.19 12:59 Budzik
- 26.02.19 12:59 Budzik
- 26.02.19 13:06 J.F.
- 26.02.19 13:08 J.F.
- 26.02.19 18:59 Budzik
- 27.02.19 08:08 Miroo
- 28.02.19 01:55 kk
- 28.02.19 01:56 kk
- 28.02.19 01:57 kk
- 28.02.19 02:00 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S