  • Data: 2010-05-24 09:09:41
    Temat: Re: Ogniskowa obiektywu a perspektywa i glebia ostrosci
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24 May 2010 07:18:43 GMT, Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > Nie, na 100mm ołówek był rejestrowany przez 2000 pixli na wysokość matrycy,
    > w 35mm pewnie tak ze 400 pixli. Cyknij obydwona szkłami tak aby na matrycy
    > zajmował tyle samo pixli - pogadamy dalej o planie na obu szkłach.

    Podstawową zasadą testowania czegokolwiek jest zmiana jednego parametru na
    wejściu przy stałych pozostałych i obserwowanie co się dzieje na wyjściu.
    A Wy stawiacie inne warunki - dobranie dwóch parametrów na wejściu
    (ogniskowa i odległość) tak żeby wyjściowe powiększenie głównego obiektu
    pozostało stałe.
    No to ja was pytam co chcecie tym udowodnić? Że zachowanie stałego
    powiększenia głównego planu, przy zmianie ogniskowej, powoduje zmianę
    perspektywy? No to macie rację. Ale co to ma wspólnego z tematem wątku?

    Pozdrawiam,
    Henry