  • Data: 2017-07-05 07:02:01
    Temat: Re: Ogłoszono start produkcji: t en piątek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.07.2017 o 03:23, Pszemol pisze:

    > Wydaje mi się że znalazłoby się wielu amatorów EV tu na tej grupie gdyby
    > były tańsze, prawda?

    "Nie ma darmowych obiadów"

    > A są drogie bo to nowinki, jak truskawki w maju.

    I dlatego truskawki w maju kupują ci, co ich stać i lubią, a nie państwo
    się dorzuca. Przy czym to eufemizm, bo dorzucają się obywatele.

    > Więc rząd dokłada się do interesu, aby mieć wkład w popychanie do przodu.

    Rząd się nie dorzuca - rząd dorzuca z budżetu.

    > Jak ktoś tu ładnie już zauważył, że z tych samych pobudek rządy dokładają
    > się do budowy dróg i trawników.

    Nie ładnie, tylko głupio. Na tej zasadzie to mogą się dorzucać również
    do drogiego hipsterskiego zdrowego jedzenia.

    Shrek