    From: Piotr Czyż <i...@i...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odwołanie od decyzji TU
    Date: Mon, 8 Aug 2011 15:18:57 +0000 (UTC)

    Filip KK pisze:

    > Po pierwsze: -35% za eksploatację! Przecież nowej części nie miałeś w
    > aucie. Po drugie: Ceny ASO, nie są cenami ogólnymi (sklepowymi).

    Tak samo im powiedziałem jak usłyszałem, że lusterko (część szkody) jest
    używane. Poprosiłem, żeby znaleźli takie samo używane na allegro/giełdzie/
    gdziekolwiek za 150 zł (tyle zaproponowali). "No ale wie Pan, rozumie..."
    no i dostali przy fakturze z naprawy "Lusterko - 700zł".

    OC ma Ci zrekompensować szkodę i to jest och psi obowiązek. G ich
    obchodzi czy coś było zużyte czy nie. Mam mieć część co najmniej jak
    sprzed szkody, a eksploatację, amortyzacja czy co tam chcą mogą sobie
    wpisać w ubezpieczeniu dobrowolnym a nie obowiązkowym.
    To nie Ty jesteś ich klientem! Klientem jest ten kto się u nich
    ubezpieczył.

    --
    Piotr Czyż