  • Data: 2011-08-08 12:22:10
    Temat: Re: Odwołanie od decyzji TU
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Każda część, którą posiadasz w motocyklu, jest częścią używaną. Obojętnie
    > w jakim jest stanie, jest NIE JEST to część nowa. Więc jak chciałbyś aby
    > TU wyceniło tą część jako nową, jak nową nie jest?

    Hmm, czyli ma prawo ustalać sobie ceny na poziomie złomu porozbiórkowego?
    /jeżeli nie ma zamiennika/

    > Nie, możesz kupić używaną.

    Który sklep prowadzi takie części? Lakier też pewnie nie by nowy, a na
    nowych blachach będzie nowy. Czy w związku z tym TU powinno jakoś to sobie
    zrekompensować albo policzyć o 1/4 farby mniej niż fabryka przyjmuje na
    nowy??? LOL