  • 71. Data: 2009-12-30 10:09:57
    Temat: Re: Odwolali trojpodzail?
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Są jeszcze dziwniejsze rzeczy na świecie :)
    >
    > A tak serio - reżyser jest od wszystkiego, bo jest właśnie reżyserem.
    > Jak będzie miał kaprys, to nawet gościa od kostiumów wyręczy.

    Przyjdzie producent, wywali reżysera na zbity pysk i tak się to skończy.
    W obecnych czasach producent jest ważniejszy niż reżyser. Trzeba mieć
    naprawdę głośne nazwisko, żeby stawiać się producentowi.

    wer

  • 72. Data: 2009-12-30 10:11:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    b...@n...pl pisze:

    > Przyjdzie producent, wywali reżysera na zbity pysk i tak się to skończy.
    > W obecnych czasach producent jest ważniejszy niż reżyser. Trzeba mieć
    > naprawdę głośne nazwisko, żeby stawiać się producentowi.

    Ano oczywiście, nie mówię że reżyser stoi na samej górze :) Pierwsze są
    pieniądze.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 73. Data: 2009-12-30 10:33:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2009-12-30 11:09, b...@n...pl pisze:

    > Przyjdzie producent, wywali reżysera na zbity pysk i tak się to skończy.
    > W obecnych czasach producent jest ważniejszy niż reżyser. Trzeba mieć
    > naprawdę głośne nazwisko, żeby stawiać się producentowi.

    Bywa, że producent jest reżyserem. Wtedy może się stawiać samemu sobie ;)

  • 74. Data: 2009-12-30 12:42:54
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote in
    > Bywa, ze producent jest rezyserem. Wtedy moze sie stawiac samemu
    > sobie ;)

    Na jednej z krakowskich uczelni ten sam profesor byl dziekanem i rektorem.
    Pisal (jako dziekan) do siebie (jako rektora) pisma. I co ciekawsze, czesc
    z nich zalatwial odmownie.

  • 75. Data: 2009-12-30 13:03:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr Karocki pisze:
    > Na jednej z krakowskich uczelni ten sam profesor byl dziekanem i rektorem.
    > Pisal (jako dziekan) do siebie (jako rektora) pisma. I co ciekawsze, czesc
    > z nich zalatwial odmownie.

    W Krakowie nie takie rzeczy się dzieją...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /większość Polaków nie zgadza się/

  • 76. Data: 2009-12-30 13:21:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kokos" hhf0o8$3u1$...@p...wsisiz.edu.pl

    > to dziwne, bo to nie reżyserzy dostają nagrody za zdjęcia.... tylko za rezyserie...

    Bo reżyserowaniu są zawarte zdjęcia -- nie ich techniczna jakość
    (która jest najmniej ważna w filmie -- filmy bardzo złaj jakości
    mogą mieć duża wartość) ale właśnie ,,ujęciowa''. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 77. Data: 2009-12-30 13:22:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Janko Muzykant" hhf90m$hkb$...@n...onet.pl

    > Ano oczywiście, nie mówię że reżyser stoi na samej górze :) Pierwsze są pieniądze.

    Mądry producent szanuje dobrego reżysera.
    Ponadto czasami są filmy, które nie muszą ciąć szmalu bezpośrednio.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 78. Data: 2009-12-30 17:12:45
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 12:42:54 +0000 (UTC), Piotr Karocki napisał(a):

> [...]
    > Pisal (jako dziekan) do siebie (jako rektora) pisma. I co ciekawsze, czesc

    Wlewasz we mnie nadzieję :) Bo ja to bym chciał, żeby producent George
    Lucas wylał reżysera George Lukasa na zbity pysk za realizację pewnych
    superprodukcji :)

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 79. Data: 2009-12-30 17:46:12
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Wlewasz we mnie nadzieję :) Bo ja to bym chciał, żeby producent George
    > Lucas wylał reżysera George Lukasa na zbity pysk za realizację pewnych
    > superprodukcji :)

    Bo dokumenty o podjęciu jakichś działań muszą być. Jako dziekan jest
    odpowiedzialny za pewne sprawy i wnioskuje o dotację, mimo, że wie, że
    jako rektor nie będzie mógł ich zatwierdzić np. z braku funduszy, ale
    dokumentacja jest i nie można go, jako dziekana, pociągnąć do
    odpowiedzialności za zaniedbania.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 80. Data: 2009-12-30 18:17:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Karocki" X...@1...110.122.97

    > Na jednej z krakowskich uczelni ten sam profesor byl dziekanem i rektorem.
    > Pisal (jako dziekan) do siebie (jako rektora) pisma. I co ciekawsze, czesc
    > z nich zalatwial odmownie.

    Powinien był poszukać jakiegoś mediatora -- widocznie rektor nie
    lubił dziekana z jakiegoś powodu... ;) Może miało to swoje źródło
    jeszcze w poprzedniej kadencji?... Gdy te stanowiska piastowały
    inne osoby?...

    A możesz podać, o jaką uczelnię, o jakiego rekotro-dziekana,
    i jakie lata chodziło? Znaczy... Latało? :) I o jakie pisma?...

    Bo na razie to pachnie wykształceniem Edwarda
    Gierka na jednej ze śląskich uczelni...

    --