  • 1. Data: 2009-12-26 17:08:57
    Temat: Thunderbird/OE - nie mogę czytać tej grupy - czy tylko ja mam ten problem?
    Od: Marcin <k...@o...pl>

    Cześć
    Używam już od kilku lat Thunderbirda. Od kilku tygodni nie mogę czytać
    grupy pl.rec.foto.cyfrowa. Inne mogę. Objawy: subskrybuje grupę, program
    pokazuje że mam ileś tam tysięcy postów, klikam na grupę, pojawia się
    okienko żeby pobrać tylko ograniczoną liczbę postów. Klikam OK i nic się
    nie pojawia. Przy ponownym uruchomieniu programu i ściągnięciu postów
    widać że przybyły nowe posty na grupie ale kiedy chcę je odczytać to nic
    nie ma.
    Czy ktoś się z tym spotkał? (próbuje ustalić czy to tylko mój problem
    czy większej grupy użytkowników) Próbowałem OE i też ten sam objaw.

    Dzięki za wskazówki
    Marcin

  • 2. Data: 2009-12-26 17:13:57
    Od: huri_khan <q...@W...pl>

    Marcin pisze:

    > Czy ktoś się z tym spotkał? (próbuje ustalić czy to tylko mój problem
    > czy większej grupy użytkowników) Próbowałem OE i też ten sam objaw.

    Czytam twojego posta z Thunderbird'a z serwisu news.gazeta.pl i nie mam
    problemów.

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Astra G '1,6 16V] [opel24.com]

  • 3. Data: 2009-12-26 17:40:55
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > Czy ktoś się z tym spotkał? (próbuje ustalić czy to tylko mój problem
    > czy większej grupy użytkowników) Próbowałem OE i też ten sam objaw.

    A co z innymi grupami?
    Ja używam TB poprzez news.onet.pl i nie mam żadnych problemów z
    czytaniem grup.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 4. Data: 2009-12-26 17:46:46
    Od: Marcin <m...@p...fm>

    > A co z innymi grupami?
    Posty z innych grup bez problemu ściągam (chociażby z pl.rec.foto).
    Nie ma żadnych problemów.

    > Ja używam TB poprzez news.onet.pl i nie mam żadnych problemów z
    > czytaniem grup.

    Może zapomniałem dodać ale jako użytkownik UPC (W-wa) mam dostępny
    serwer news.icm.edu.pl i z niego korzystam.
    Próbowałem już różnych akcji - dostępnych w TB, próbowałem edytowac
    pliki news.icm.edu.pl.rc i nadal nic.

    Marcin

  • 5. Data: 2009-12-26 18:03:18
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marcin pisze:

    > Może zapomniałem dodać ale jako użytkownik UPC (W-wa) mam dostępny
    > serwer news.icm.edu.pl i z niego korzystam.
    > Próbowałem już różnych akcji - dostępnych w TB, próbowałem edytowac
    > pliki news.icm.edu.pl.rc i nadal nic.

    Jestem także użytkownikiem UPC, ale nie mogłem się doszukać, czy mają
    jakiś serwer do grup, więc korzystam z konta na onecie i nie mam
    problemów. A w chwili obecnej łączę się przez Orange.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 6. Data: 2009-12-26 21:08:17
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2009-12-26 18:46, Marcin pisze:

> [...]
    > serwer news.icm.edu.pl i z niego korzystam.
    > Próbowałem już różnych akcji - dostępnych w TB, próbowałem edytowac

    Z UPC dobrze współpracuje news.atman.pl

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 7. Data: 2009-12-27 09:06:36
    Od: Marcin <k...@o...pl>

    W dniu 2009-12-26 22:08, Nathan pisze:
    > Z UPC dobrze współpracuje news.atman.pl

    Spróbowałem i przez ten serwer jest wszystko OK.
    Dzięki

    Marcin