  • 91. Data: 2010-01-01 01:42:53
    Temat: Re: Odwolali trojpodzail?
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > > Talent musi byc podparty twarda robota.
    >
    > To akurat pół-talent.

    No to niekoniecznie "twarda robota", ale zawsze jednak praca.
    Bez pracy nie powstaje osobowosc tworcza.
    Czy znasz, Janko, przyklad tworcy, artysty z osobowoscia, ktora samoistnie
    powstala, uwidocznila sie niejako bez udzialu czlowieka?

  • 92. Data: 2010-01-01 13:19:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 31 Dec 2009 22:59:52 +0100, TheGuru wrote:
    >wielka mi rzecz. a ilu Polaków oblewa egzaminy z polskiego Np na polonistykę
    >;-D

    Zalezy o co spytaja - z lekturami moge miec problem, co mial na mysli
    poeta nigdy nie bylo moja mocna strona, gramatyke teoretyczna zdazylem
    cala zapomniec, ortografie opanowalem dobrze .. ale nie o wszystkich
    rodakach da sie powiedziec.
    Wiec ze rodowity australijczyk nie zdal angielskiego to nie takie
    dziwne .. aczkolwiek wydaje sie ze na AGH nie powinien byc to egzamin
    zbyt zaawansowany ..

    J.

  • 93. Data: 2010-01-03 14:27:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    romek76 pisze:
    > Czy znasz, Janko, przyklad tworcy, artysty z osobowoscia, ktora samoistnie
    > powstala, uwidocznila sie niejako bez udzialu czlowieka?

    No, zdjęcia robione przez dzieci np. Wychodzą przy okazji różnych akcji
    więc konkretnie linka nie podam.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zamiast telewizora oglądam pralkę - program ten sam, a jeszcze pierze/

  • 94. Data: 2010-01-06 09:15:46
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 28 of Dec 2009 09:59, Piotr Karocki wrote:

    > Jak mi sie marzy "miesiac bez bilboardow i reklam". Jak niedziela
    > ustawowo
    > wolna od pracy, tak moglby byc jeden miesiac w roku z zakazem reklamy.
    > Najlepiej grudzien :)

    Można mieć cały rok bez reklam. Nie oglądać telewizji, nie czytać gazet,
    nie przyglądać się bilboardom, chyba że ciekawy, a zdarzają się takie
    i lepiej żeby taki bilboard istniał niż go nie było. W przeglądarce
    flash block i ad block. Minimum tego co dawałyby gazety poczytać
    w internecie. Jakieś paskudztwo z rzadka się przypałęta ale niegroźnie,
    jak reklama Canona w BBC. Z groźniejszych to tylko w Wikipedii
    apel jej twórcy o datki pieniężne. Można jakiś czas bojkotować.

    Wadą takiej strategii jest brak czasu bo:
    - wynajduje się sobie mnóstwo ciekawych zajęć
    - trzeba googlać o co chodzi w niektórych tekstach usenetowych
    (dzisiaj z połowicznym sukcesem szukałem kto to JP i kto to Gracjan)

    --
    nb

  • 95. Data: 2010-01-06 09:23:55
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 28 of Dec 2009 14:14, Marek Dyjor wrote:

    > tak BTW:
    >
    > Polacy maja straszny starch przed prostym wyrazaniem swoich pogladów,

    Nie mają.

    --
    nb

  • 96. Data: 2010-01-06 09:24:36
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 28 of Dec 2009 20:41, Marek Dyjor wrote:

    > taaaak... ty sie jednak do nich nie zaliczasz. Blizej ci do tej
    > pierwszej grupy. Moze zacznij jednak uzywac jezyka swojej grupy
    > spolecznej, nie bedziesz sie chociaz osmieszal.
    >
    > Erudycja to nie mowa trawa przetykana obcymi lub hermetycznymi
    > zwrotami taka erudycja to jest bufonada lub ukrywanie pustoty
    > intelektualnej pod lukrem nowomowy.
    >
    > Prawdziwi erudyci mówia jezykiem prostym dostosowanym do odbiorcy.

    Spierdalaj!

    --
    nb

  • 97. Data: 2010-01-06 18:36:43
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 06 of Jan 2010 10:24, nb wrote:

    > Spierdalaj!

    SORRY!!!!

    Po takim Monty Pythonie uznałem. że uśmieszek za imperatywem
    nie wystarczy i upichciłem pod vimem przypis, pełen żartów
    i uśmieszków, ale zakodowany w ROT13, żeby jednak trochę
    napięcia i niepewności zostawić.
    No i nie wkleiłem, :-(

    Jeszcze raz przepraszam i pokornie proszę o wybaczenie!
    Nie wiem czy sam sobie wybaczę.

  • 98. Data: 2010-01-06 19:30:18
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    nb <n...@n...net> wrote:

    > Mozna miec caly rok bez reklam.
    > Nie ogladac telewizji,
    od dawna... poza Kino Polska i TVP Kultura od czasu do czasu.

    > nie czytac gazet,
    od dawna... jedynie sekcja Nauka portalu wyborczej

    > nie przygladac sie bilboardom, chyba ze ciekawy,
    nie przygladam sie im, ale wolalbym widziec okolice... gdzie nie
    popatrzysz, tam jakies paskudztwo

    > w przegladarce flash block i ad block.
    i zablokowanie skryptow, od paru lat...

    > - wynajduje sie sobie mnostwo ciekawych zajec
    No tak, mozna poczytac ksiazke (to takie cos, co sklada sie z cienkich
    arkuszow papieru :) )
    > - trzeba googlac o co chodzi w niektorych tekstach usenetowych
    > (dzisiaj z polowicznym sukcesem szukalem kto to JP i kto to Gracjan)
    JP bez 2 to nie wiem, i chyba mnie nie interesuje.
    Pamietam jakis czas temu w rozmowie padlo "Doda", a ja zapytalem kto to.
    Przed nascie sekund byla cisza, potem niedowierzanie ("jak to? naprawde nie
    wiesz?"), potem proba uswiadomienia mnie kto zacz, zakonczona w sumie
    niepowodzeniem, bo stwierdzilem po tych wywodach ichniejszych ze to nikt o
    kim warto wiedziec :)

  • 99. Data: 2010-01-06 19:45:12
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-06 19:36:43 +0100, nb <n...@n...net> said:

    > Jeszcze raz przepraszam i pokornie proszę o wybaczenie!
    > Nie wiem czy sam sobie wybaczę.

    Ja Ci nie wybaczę, bo trudno mi uwierzyć, jak taki zagorzały strażnik
    netykiety może mieć w dupie jej podstawe zalecenia dotyczące cięcia
    cytatów. Ale więcej to może napiszę w kolejnych 8 postach, mam się do
    czego podpinać patrząc na długą listę odkopanych przez Ciebie wątków,
    gdzie tylko w co 5. dodajesz coś z sensem.

    de Fresz

  • 100. Data: 2010-01-06 20:09:30
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 06 of Jan 2010 20:30, Piotr Karocki wrote:

> [...]
    > popatrzysz, tam jakies paskudztwo

    > i zablokowanie skryptow, od paru lat...

    > No tak, mozna poczytac ksiazke (to takie cos, co sklada sie z

    A na nich nuty, albo teksty zapisane blisko- i dalekowschodnim
    pismem - straszne pożeracze czasu i młot na wzrok.

> [...]
    > zakonczona w sumie niepowodzeniem, bo stwierdzilem po tych wywodach
    > ichniejszych ze to nikt o kim warto wiedziec :)

    Ja miałem podobnie ze świstakiem który zawija. Przez rok w usenecie,
    co drugi post kończył się słowami "a świstak zawija" aż nie wytrzymałem
    i zacząłem drążyć sprawę. Teraz szybciej zaczynam drążyć.
    "tylko w erze" rozgryzłem a niebawem wezmę się za palikota.
    Z jednym się zgadzam, że jak w końcu się wydrąży, to okazuje
    się że nie warto było drążyć. Utwierdza mnie to w przekonaniu,
    że niewiele traci się unikając publikatorów.

    --
    nb