  • 31. Data: 2009-12-28 09:47:21
    Temat: Re: Odwolali trojpodzail?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Uważaj na nisko latające kwantyfikatory. Niektóre filmy z tego typu
    > przeważającą pracą kamery mi się bardzo podobają (BSG). Ile zaś książek w
    > życiu przeczytałem tego dokładnie nie wiem, ale na pewno jest to liczba
    > trzycyfrowa.

    Ile jest pozycji filmowych, gdzie ciągłe adhd jest usprawiedliwione
    czynnikami wyższymi? (czytaj: reżyser miał taką wizję)

    > Janko, jak zwykle cenię to co piszesz, tak teraz pitolisz jak potłuczony.

    Dlaczego? Typowa produkcja z naszego tv to disneyland. Albo się
    strzelają z kabzli przeplatając wszystko kurwami, albo powstaje
    lukrowana miłość w Warszawce z plexi. No, czasem jeszcze dochodzi wieś
    Reja...
    Tematy banalne i przewidywalne, ekspansja w czasie pobija epopeje
    radzieckie o chłopce i robotniku (te kiepskie, bo kino radzieckie miało
    też wybitne pozycje), a warsztat, szkoda gadać...

    > Są lepsze sposoby na wzruszenia niż filmy.

    Masz rację, wzruszanie się na filmach może spowodować udławienie się
    kukurydzą :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 32. Data: 2009-12-28 10:32:02
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 28 Dec 2009 10:47:21 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Ile jest pozycji filmowych, gdzie ciągłe adhd jest usprawiedliwione
    > czynnikami wyższymi? (czytaj: reżyser miał taką wizję)

    Niezbyt wiele. Ale są.

    Tyle że ja nie czepiam się ciebie za to, że tego nie lubisz, tylko za
    użycie zbyt daleko posuniętej generalizacji.

    > Dlaczego? Typowa produkcja z naszego tv to disneyland.

    Nie wiem, na TV oglądam w zasadzie tylko programy informacyjne.

    > Albo się
    > strzelają z kabzli przeplatając wszystko kurwami, albo powstaje
    > lukrowana miłość w Warszawce z plexi. No, czasem jeszcze dochodzi wieś
    > Reja...

    Nie wszystkie produkcje filmowe tak wyglądają. Tyle, że przyciskanie
    guziczka na pilocie raczej nie pomoże ci znaleźć tych innych, chyba że
    zabłądzisz przypadkiem na jakiś kanał tematyczny.

    > Tematy banalne i przewidywalne, ekspansja w czasie pobija epopeje
    > radzieckie o chłopce i robotniku (te kiepskie, bo kino radzieckie miało
    > też wybitne pozycje), a warsztat, szkoda gadać...

    Znów: pijesz do produkcji TV czy filmu w ogóle? Bo wskazać dobrego
    operatora filmowego pracującego z dobrym reżyserem nie jest wcale aż tak
    trudno. Ciekawe, ale efekty mają zwykle również dobre.

    > Masz rację, wzruszanie się na filmach może spowodować udławienie się
    > kukurydzą :)

    Być może.

  • 33. Data: 2009-12-28 10:56:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:
    > Niezbyt wiele. Ale są.

    No właśnie, niezbyt wiele.

    > Nie wiem, na TV oglądam w zasadzie tylko programy informacyjne.

    To jak najbardziej też disneyland. A także seria ng, właściwie połowa
    produkcji planete... też nie oglądam, ale czasem jest okazja rzucić
    okiem jak się sprawy mają.

    > Znów: pijesz do produkcji TV czy filmu w ogóle?

    Wątek jest raczej o nurcie środka i o tym my tu gadamy, nie o niszach.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /publikując swe dane prowokujesz wszystkich do wszystkiego - Polaku,
    kryj się!/

  • 34. Data: 2009-12-28 10:57:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    januszek wrote:

    > Wystarczy obejrzec ichnie i nasze strony portali informacyjnych. U nas
    > reklama jest agresywna i zniechecajaca a tam dyskretna, nienachalna
    > ale chyba bardziej skuteczna.

    bo tam klienci agencji zauważył kiedyś zę agresywna reklama zniechęca.

    U nas wciąż klienci myślą że jak reklama będzie waliła kułakami w drzwi to
    będzie skuteczna.

  • 35. Data: 2009-12-28 11:03:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > radzieckie o chłopce i robotniku (te kiepskie, bo kino radzieckie
    > miało też wybitne pozycje), a warsztat, szkoda gadać...

    i miernota warsztatu która wychodzi każdym porem...

    większość śmieciowej produkcji w Ameryce przynajmniej jest profesjonalnie
    zrobiona u nas i treść jest miałka i scenariusze straszliwe i wykonanie do
    dupy.

  • 36. Data: 2009-12-28 12:08:54
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > ja rozumiem, artysta ma znać zasady i może (niektórzy mówią powinien) je
    > naruszać. Choć tu nie mam przekonania co do pierwszego ...

    jedyna sluszna zasada w sztuce jest ze ... nie ma zasad.

    jedyna stala jest ... zmiennosc.

    tak jak w muzyce istniej podzial / metrum parzyste i nieparzyste i
    nie mozna rozstrzygnac , ktore z nich jest lepsze a w zwiazku z tym
    ktore nalezaloby stosowac , tak w sztukach plastycznych istnieje
    podzial parzysty i nieparzysty i nie da sie rozstrzygnac , ktory z
    nich jest lepszy a wiec nalezy stosowac.
    Tak samo jest w matematyce - istnieja liczby parzyste i nieparzyste i
    nie mozna rozstrzygnac , ktora z nich jest lepsza , a wiec nalezaloby
    te stosowac.

    jedno wydaje sie pewne.
    Zarowno w muzyce , jak i plastyce jak i matematyce stan
    uporzadkowania jest tym , ktory uznajemy za bardziej wartosciowy od
    staniu nieuporzadkowania. bardziej wartosciowy dlatego , ze czerpiemy
    z niego wieksze korzyssci niz ze stanu nieuporzadkowanego.
    Tak wiec i w sztuce plastycznej nalezy dazyc do uporzadkowania i nie
    jest okreslone wg ktorej z zasad.
    Zasada uporzadkowania wg zlotego podzialu lub tez podzialu
    nieparzystego jest rownie sluszna jak uporzadkowanie wg kazdej innej
    zasady. Rodzi sie pytanie - czy znajomosc zasad jest konieczna do
    przeprowadzenia uporzadkowania. A moze mozliwe jest porzadkowanie bez
    znajomosci zasad , a wiec intuicyjne ?

    XXX

  • 37. Data: 2009-12-28 13:06:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

> [...]
    > zasady. Rodzi sie pytanie - czy znajomosc zasad jest konieczna do
    > przeprowadzenia uporzadkowania. A moze mozliwe jest porzadkowanie bez

    ło jezu...

    ale liofilizowana filozofia sztuki... czemu brzmi jak bełkot?

    no kto odpowie?

    Myślę że w sztuce jest potrzeby taki swatch... ;-)

  • 38. Data: 2009-12-28 13:08:18
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 28 Dez., 14:06, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > o jezu...
    >
    > ale liofilizowana filozofia sztuki...  czemu brzmi jak be kot?
    >
    > no kto odpowie?
    >
    > My l e w sztuce jest potrzeby taki swatch...  ;-)- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    och przepraszam nie wzialem ciebie pod uwage. napisalbym inaczej
    to jest wersja dla ciebie :

    rob jak chcesz byle bylo dobrze i dupa nie bolala przy ogladaniu.

    XXX

  • 39. Data: 2009-12-28 13:14:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

    ciach

    > och przepraszam nie wzialem ciebie pod uwage. napisalbym inaczej
    > to jest wersja dla ciebie :
    >

    > rob jak chcesz byle bylo dobrze i dupa nie bolala przy ogladaniu.

    no widzisz mozna tez prosto w jednym zdaniu...

    wystarczy odcedzic wode i zostawic kluseczki (w tym przypadku zostala tylko
    jedna)

    tak BTW:

    Polacy maja straszny starch przed prostym wyrazaniem swoich pogladów,
    ubieraja proste sprawy w pseudonaukowe i filozoficzne krynoliny. No bo mówic
    o czyms prosto nie wypada.

    BTW2:
    O dziwo zgadzam sie z twoim pogladem na sztuke :)

  • 40. Data: 2009-12-28 13:25:08
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > są jednak tacy co mają ja od urodzenia, mają talent

    Talent musi byc podparty twarda robota.