  • Data: 2009-12-27 22:10:05
    Temat: Re: Odwolali trojpodzail?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik pisze:

    > ...wagę kamer...
    > think about it.

    Nie za bardzo jarzę o czym myślisz, ale ''waga kadru'' to wirtualna
    pozycja równowagi mocnych punktów, który wskazuje, co jest w kadrze
    ważne. Np. przy dialogu - mówiący.

    > Podobno ma to pokazywać dynamikę scen. Wzmagać wrażenia w pościgach itp.

    W pościgach tak, ale przy puszczaniu bąków proponowałbym z emulacji
    trzęsienia ziemi zrezygnować.

    > To że Ty nie lubisz, nie znaczy że takie filmy miały by lepszy charakter
    > gdyby były nakręcone w stylu za którym tęsknisz.

    Hamburger jest najlepszy, bo jest dobry i smaczny.

    > Zresztą jak ucieka ktoś to pomyśl co jest naturalniejsze co widzi -
    > płynna jazda kamery po szynie czy jednak skaczący obraz?

    Jak będę chciał mieć skaczący obraz przy ucieczce, to sobie trochę
    pouciekam.
    Jakoś wolę ucieczki Indiana Jonesa niż bieg przez warszawskie dziury w
    jezdni w Wywróconych, z koniecznym przystopowaniem każdej droższej sceny
    (nota bene nie widziałem jeszcze nigdy miękko zwolnionych ujęć - zawsze
    jest realtime i nagle ułamek, zwykle połowa, bo się ładnie dzieli i
    wyrabia bez skakania)

    > Powiedz czemu jesteś takim malkontentem? Techniki o których mówisz mają
    > wzmóc wrażenia.

    W tej ilości to tylko na motłochu, co nigdy książki nie przeczytał.

    >To jak byś poszedł do kina z disneylandu i wyszedł
    > niezadowolony, bo dodatkowe efekty są, a Ty sobie nie życzysz. Ja bym Ci
    > powiedział w zamian - nie idź, nie patrz, czemu się przejmujesz, że
    > dzisiejsze filmy Ci nie odpowiadają?

    No właśnie nie chcę chodzić do disneylandu, a to jest dziś środek filmu.
    Ale nie chodzę i nie patrzę, oglądam co innego.
    Żal mi tylko ludzi co się nigdy nie wzruszą bo nie zdążą.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl