  • 21. Data: 2010-04-03 16:52:08
    Temat: Re: Odpowiednik Nikkora AF-S DX 18-105 ED VR ...
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-03-25 15:25, JR pisze:
    > Użytkownik "de Fresz" :

    > Ten 17-85, gdy pojawił się na rynku kosztował tyle, co w tej chwili 15-85.
    > Można liczyć, że za jakiś czas cena 15-85 trochę znormalnieje.
    > Ew. uda mi się go dokupić jako używkę.

    Nie znormalnieje, bo to dobry obiektyw. A w Canonie trzeba za to
    zapłacić. Jego realna wartość to 1500-1800 zł.

    Tomek

  • 22. Data: 2010-04-03 16:55:57
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-03-25 13:18, JR pisze:
    > Użytkownik "de Fresz" :

    > Jakbyś czytał w moich myślach :)
    > Wybór jest taki -- kusząca puszka C 550D + uniwersalny zoom "niewiadomoco"
    > lub Nikon D5000 + AF-S DX 18-105 ED VR
    > ew. D90 + AF-S DX 18-105 ED VR.
    > I bądź tu mądrym ...
    > :)

    Jakiejkolwiek puszki byś nie wybrał to T17-50 bije na głowę 18-105. Co
    najwyżej będziesz musiał podejść kilka kroków do przodu.

    Tomek

  • 23. Data: 2010-04-03 19:30:21
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-03-24 13:36, JR pisze:
    > ... dla Canona w podobnej cenie i o podobnej jakości obrazu.
    > Jakieś propozycje?
    >
    > --
    > pzdr.
    > JR

    Chciałbym jeszcze dodać że takie wybory maja sens jeżeli nie myślimy o
    następnych szkłach. Jezeli wystarczy ci kit to pomyśl o jakimkolwiek
    pentaxie z kitem. W Canonie mamy świetne 70-200, 85 1,8. W nikonie AF i
    dobrą współpracę z Sigmą, tamronem. W Nikonie łatwiej na starcie, lepsze
    szkła kosztują sporo więcej niż w Systemie C

    Tomek

  • 24. Data: 2010-04-03 23:00:40
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-04-03 18:55:57 +0200, Tomek <b...@o...pl> said:

    > Jakiejkolwiek puszki byś nie wybrał to T17-50 bije na głowę 18-105. Co
    > najwyżej będziesz musiał podejść kilka kroków do przodu.

    Jest to szczególnie cenna rada nad brzegiem rzeki albo tarasie widokowym...
    ;-)

    de Fresz

  • 25. Data: 2010-04-03 23:35:52
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hp8hao$ia5$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz nabazgrał:

    > Jest to szczególnie cenna rada nad brzegiem rzeki albo tarasie widokowym...
    > ;-)

    Marudzisz...
    http://1.bp.blogspot.com/_ovJS1Em-6dg/RZvQncEuT_I/AA
    AAAAAAAk0/FeYPu3cqHJ4/s1600-h/leap.jpg
    http://42.pl/u/2dJe
    ;)

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    A o ACTA cichutko

  • 26. Data: 2010-04-04 06:31:01
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-04-04 01:00, de Fresz pisze:

    > Jest to szczególnie cenna rada nad brzegiem rzeki albo tarasie widokowym...
    > ;-)

    Pierwsze o czy pomyślałem pisząc posta to przepaść :)

    Tomek

  • 27. Data: 2010-04-04 08:05:43
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 04 Apr 2010 08:31:01 +0200, Tomek napisał(a):

    > Pierwsze o czy pomyślałem pisząc posta to przepaść :)

    Jeszcze wczoraj wszyscy staliśmy na skraju przepaści, ale dziś, dzięki
    Tobie, uczyniliśmy ogromny krok do przodu ;)

    Taka parafraza ;)

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 28. Data: 2010-04-05 23:46:46
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sat 03 of Apr 2010 18:55, Tomek wrote:

    > Jakiejkolwiek puszki byś nie wybrał to T17-50 bije na głowę 18-105.

    Głupi szyk dowolny... siedemnastka bije osiemnastkę,
    czy siedemnastkę bije osiemnastka?

    --
    nb