  • 1. Data: 2010-03-24 10:04:12
    Temat: Monitor LCD - uzywany NEC 2170 czy cos nowego?
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    czesc,

    Poniewaz moj CRT wydaje coraz wyrazniejsze ostrzezenia o zblizajacym
    sie koncu swojego zycia, postanowilem rozjerzec sie za nastepca.

    Zastosowania: codzienna praca i amatorska obrobka foto, 10-20
    odbitek/wydrukow rocznie.

    Budzet mam mocno ograniczony - w gotowce moge wydac nie wiecej niz
    tysiac zlotych, na raty mysle ze dam rady do 2000.

    W archiwum czytam duzo pozytywnych opinii o uzywanych NEC'ach - 2070 i
    2170 - te drugie da sie teraz dostac na Allegro w okolicach
    dziewieciuset zlotych.

    Pytanie jest nastepujace: czy lepiej wziac takiego uzywanego NECa, czy
    raczej dolozyc do jakiegos nowego monitora (gdzies czytalem dobra
    recenzje Della U2410)? A moze sa jeszcze jakies inne opcje warte
    rozwazenia?

    Aha, jeszcze jedno - jak orientacyjnie prezentuja sie te LCD w
    stosunku do mojej starej banki (17" CTX na Trinitronie)?
    Bedzie lepiej czy gorzej?

    pozdrowienia!
    --
    W stacyjce kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...

  • 2. Data: 2010-03-24 11:44:45
    Temat: Re: Monitor LCD - uzywany NEC 2170 czy cos nowego?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Kombajn Bizon" napisał
    Aha, jeszcze jedno - jak orientacyjnie prezentuja sie te LCD w
    stosunku do mojej starej banki (17" CTX na Trinitronie)?
    Bedzie lepiej czy gorzej?
    -------------------------

    Będzie lepiej, na 100%. Bylebyś jakiegoś padła nie kupił.
    Za radą kolegów zrobiłem zmianę w zeszłym roku z Nokii na Trinitronie
    (miałem bardzo dobry egzemplarz) na Eizo L768. Miałem podobne co Ty
    wątpliwości czy aby nie zamienię siekierki na kijek - okazało się odwrotnie
    ; )

    adam

  • 3. Data: 2010-03-24 14:58:43
    Od: Dominik <d...@g...com>

    On 24 Mar, 11:04, Kombajn Bizon <k...@b...ru> wrote:
> [...]
    >
    > Aha, jeszcze jedno - jak orientacyjnie prezentuja sie te LCD w
    > stosunku do mojej starej banki (17" CTX na Trinitronie)?

    Witam,
    Mimo wszystko polecam coś nowego.
    Sam posiadam coś takiego: DELL 2209WA na matrycy IPS
    http://www.ceneo.pl/2237591

    Efekty obróbki na tym monitorze są w galerii na mojej stronce:
    http://www.dominik.4me.pl/php-digital/index.php

    pozdrawiam
    Dominik i jego fotogalerie
    http://dominik.4me.pl

    mim

  • 4. Data: 2010-03-24 15:07:26
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4ba9fb2d$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Kombajn Bizon" napisał
    > Aha, jeszcze jedno - jak orientacyjnie prezentuja sie te LCD w
    > stosunku do mojej starej banki (17" CTX na Trinitronie)?
    > Bedzie lepiej czy gorzej?
    Witam!
    Ja 2 lata temu miałem podobny problem. Przeglądałem wiele LCD w zakresie
    cenowym do 2000zł. Niestety żaden mnie nie zadowalał! A potrzebny mi był
    głównie do edycji zdjęć. No i kupiłem kineskopowego della 21". Taki jak na
    tej aukcji:
    http://allegro.pl/item967068273_dla_grafikow_monitor
    _21_sony_fd_trinitron_dell.html
    (nie jest to moja aukcja ani nikogo ze znajomych)
    Jestem z niego bardzo zadowolony. Wybrałem u sprzedawcy z 10szt. Pomyśl o
    takim (tanim) rozwiązaniu!
    Pozdrawiam - Waldek

  • 5. Data: 2010-03-24 15:41:46
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Dominik" <d...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...

> [...]
    > http://www.ceneo.pl/2237591
    >
    > Efekty obróbki na tym monitorze są w galerii na mojej stronce:

    Rowniez ten monitor polecam, mimo ze czern nie jest idealna. Ale na litosc
    boska, usun drugie zdjecie ze strony "o autorze", chyba ze stylizowanie sie
    na Gracjana Roztockiego to celowa ironia. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2010-03-24 15:57:18
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "waldek" napisał
    > Ja 2 lata temu miałem podobny problem. Przeglądałem wiele LCD w zakresie
    > cenowym do 2000zł. Niestety żaden mnie nie zadowalał! A potrzebny mi był
    > głównie do edycji zdjęć.

    No dwa lata temu w tych granicach mógł być problem.

> [...]
    > (nie jest to moja aukcja ani nikogo ze znajomych)
    > Jestem z niego bardzo zadowolony. Wybrałem u sprzedawcy z 10szt. Pomyśl o

    O Jezusie !
    Pół ćwiartki metra sześciennego i waga "zadbanej" modelki ; )
    Biurko może wywrócić/załamać - ja mam solidne i głębokie ale bałbym się go
    postawić ; )))

    adam

  • 7. Data: 2010-03-24 17:52:46
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > O Jezusie !
    > Pół ćwiartki metra sześciennego i waga "zadbanej" modelki ; )
    > Biurko może wywrócić/załamać - ja mam solidne i głębokie ale bałbym się
    > go postawić ; )))

    To masz jakas popizdulke, a nie biurko. ;)
    Mojego nie uwazam za solidne, a od kilku juz lat dzwiga takie dwa +
    drukarke. :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat