  • 1. Data: 2010-03-24 09:58:49
    Temat: Gdzie moge w Wawie zeskanowac dobrze odbitki i zrobia mi ladny retusz?
    Od: "Piotr F." <o...@p...onet.pl>

    Witam,
    Nie wiem czy na dobra grupe pisze, ale. Mam kilka starych podziadkowych
    zdjec (troche przedwojennych i powojennych) i chcialbym je odswiezyc.
    Gdzie w Wawie moge dobrze i w miare tanio to zrobic? Usiadl bym sam do
    tego, ale nie mam solidnego skanera plaskiego ani bebna. Mozecie cos
    doradzic?

    pzdr,
    Piotr