  • 1. Data: 2010-03-24 07:37:31
    Temat: Zamieńmy sie aparatami ...
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Dzien dobry,

    Przed chwila ktos pisal o konkretnej zamianie czegos na cos.

    Ja chcialbym spytac ogólniej - czy jest Wam znany jakis
    portal / inny sposób, który by organizowal zamienianie
    sie sprzetem?

    pozdr serd
    --
    A S

  • 2. Data: 2010-03-24 07:43:31
    Temat: Re: Zamieńmy sie aparatami ...
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ja chcialbym spytac ogólniej - czy jest Wam znany jakis
    > portal / inny sposób, który by organizowal zamienianie

    są komisy RTV

  • 3. Data: 2010-03-24 07:47:14
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Ja chcialbym spytac ogólniej - czy jest Wam znany jakis
    > portal / inny sposób, który by organizowal zamienianie

    Allegro.

    Sprzet > pieniadze, pieniadze > sprzet.
    Prostszego i korzystniejszego rozwiazania nie ma.

  • 4. Data: 2010-03-24 09:51:52
    Od: jurekk <j...@j...pl>

    Andrzej S. pisze:
> [...]
    >
    > Ja chcialbym spytac ogólniej - czy jest Wam znany jakis
    > portal / inny sposób, który by organizowal zamienianie

    jest forum NIKONA, tylko trzeba sie zarejestrować, żeby widzieć te opcje :)

  • 5. Data: 2010-03-24 13:10:46
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Allegro.
    >
    > Sprzet > pieniadze, pieniadze > sprzet.
    > Prostszego i korzystniejszego rozwiazania nie ma.

    Jak to nie ma:
    Sprzet>pieniadze>flaszka, pieniadze>sprzet>flaszka

    Wzglednie:
    Sprzet>pieniadze>flaszka,flaszka,flaszka,flaszka... :)

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 6. Data: 2010-03-24 20:10:00
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Sprzet > pieniadze, pieniadze > sprzet.
    > Prostszego i korzystniejszego rozwiazania nie ma.

    Jak się chcesz zamienić na stałe to tak. Ale można by pomyślec o takiej
    zamianie na próbę, na kilka dni, żeby sobie wyrobić opinię o konkretnym
    aparacie.

  • 7. Data: 2010-03-26 15:41:10
    Od: Damian Skrycki <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-24 10:51, jurekk pisze:

    > jest forum NIKONA, tylko trzeba sie zarejestrować, żeby widzieć te opcje :)
    Możesz podać adres tego forum??