    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Odporność szyb reflektora na nitro?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 12 Mar 2012 00:31:31 +0100

    On Sun, 11 Mar 2012 23:54:57 +0100, Arbiter wrote:

    > teoretycznie tak, ale wiele osób pisze na forum VW, ze polerowali i przez 2
    > lata było super.

    Nie wiem ile u mnie to zajęło (bo ja nic nie polerowałem), ale w jakiś
    sposób pozbyłem się tej warstwy wierzchniej (pewnie myjnia) i po jakimś
    czasie wygląda to fatalnie.
    Na szczęście nie zrobiło mi się to czołowo, a bardziej góra lampy, więc
    zostawiłem jak jest.

    > szybka jest nierozbieralna. Koszt 1 reflektora około 2500PLN. Nie są w na
    > tyle złym stanie abym decydował się na zakup

    Pytanie czy faktycznie jest nierozbieralna - u mnie niby też nie
    wymienialna, a wymieniłem i dzięki temu kosztem 100zł (lampa z anglika jako
    dawca szybki) odratowałem lapę po dzwonie.

    Po podgrzaniu kleju opalarką zaczął puszczać, a wykorzystując giętkość
    poliwęglanu udało się wcisnąć klin w jednym rogu i powoli rozkleić cały
    reflektor.