  • Data: 2012-03-13 07:53:35
    Temat: Re: Odporność szyb reflektora na nitro?
    Od: BearBag <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Szybek nigdy nie poleruj - z obu stron zabezpieczone są bezbarwnym lakierem
    > który zatrzymuje promieniowanie UV.
    > Bez tego poliwęglan się niszczy pod wpływem światła słonecznego.

    Oczywiście że można polerować, robie tak od lat, także przy użyciu farecli i nie mam
    żadnych problemów ze zniszczeniem reflektrów. Testowane na dziesiątkach aut, nie
    tylko VAG. Fakt że nie zawsze udaje się całkowicie uzyskać idealną powłokę ale po
    prostu czasami wczesniejsze zniszczenia powierzchni są już zbyt duże.
    Nitra nie używaj, rozpuszcza powłokę w pare sekund, także tą zewnętrzną.