  • Data: 2012-03-11 22:54:56
    Temat: Re: Odporność szyb reflektora na nitro?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 11 Mar 2012 16:49:40 +0100, Arbiter wrote:

    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości

    > polerowałem go polerką mechaniczną (Fareclą G3), ale lekko. Mimo to był
    > odporny na nitro.

    Szybek nigdy nie poleruj - z obu stron zabezpieczone są bezbarwnym lakierem
    który zatrzymuje promieniowanie UV.
    Bez tego poliwęglan się niszczy pod wpływem światła słonecznego.

    Więc tak czy owak to myślę że masz szybkę do wymiany.

    Te rzeczy są dość delikatne - to się myje najwyżej płynem do mycia naczyń i
    to bez szorowania. Nie ma też co przesadzać z waleniem myjką cisnieniową po
    reflektorach, właśnie z uwagi na tą warstwę ochronną.