  • 1. Data: 2010-10-16 14:50:07
    Temat: tel. wifi putty
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    Witam.
    Możecie polecić - ci co używają - jakiś telefon który ma:

    - qwerty
    - wifi
    - możliwość pracy zdalnej - np.PUTTY
    - stabilnie pracuje
    - "mało" sie psuje ;)

    --
    Art

    ps. jakby był za darmo to jeszcze lepiej ;-P

  • 2. Data: 2010-10-16 15:16:35
    Temat: Re: tel. wifi putty
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    ziolko <z...@i...pl> wrote:

    > - qwerty
    > - wifi
    > - możliwość pracy zdalnej - np.PUTTY
    > - stabilnie pracuje
    > - "mało" sie psuje ;)

    E71, uzywam putty i sobie chwale. Brakuje mi tylko beepa, gdy
    puszcze ping -a czy przyjdzie mi mail, nie wiem jak to osiagnac.

    a.

  • 3. Data: 2010-10-16 15:31:17
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    Wemif pisze:

    > E71, uzywam putty i sobie chwale. Brakuje mi tylko beepa, gdy
    > puszcze ping -a czy przyjdzie mi mail, nie wiem jak to osiagnac.
    >
    > a.
    E71 zaproponowali mi za 1 zł w Erze.

    E72 i C6 w Plusie za większe pieniądze.

    C6 nie znam nikogo kto ją ma.(;
    E71 chwali sobie kuzyn, ale jemu nie wiele potrzeba do szcześcia ;)

    Długo masz E71??

    --
    Art

  • 4. Data: 2010-10-16 17:46:38
    Temat: Odp: tel. wifi putty
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "ziolko" <z...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > E71 chwali sobie kuzyn, ale jemu nie wiele potrzeba do szcześcia ;)
    >
    > Długo masz E71??

    e71 jest bardzo fajna ale ma beznadziejny aparat - zdjecia inne niz
    na dworze przy pelnym sloncu maja mase szumow, dodatkowym minusem
    jest reczny "autofocus"

    przesiadam sie wlasnie z e71 na e72 i jezeli cena nie jest az tak
    istotna to zdecydowanie polecam dolozyc troche kasy i kupic e72

    zyskujesz:

    - znacznie lepszy aparat z autofocusem,
    - zwyklego malego jacka sluchawek 3,5mm zamiast 2,5mm,
    - nagrywanie wideo w vga (e71 ma qvga),
    - 2 razy wiecej miejsca na telefonie,
    - +50% do taktowania procesora,
    - rds w radiu,
    - teoretycznie dluzszy czas pracy na baterii,
    - obsluge kart do 16GB (dla nageywania video powinny byc class 6),
    - akcelerometr i dziwny dotykowy navi key
    (da sie wylaczyc - dziala wtedy jak w e71)

    tracisz:

    - irde

  • 5. Data: 2010-10-16 18:11:45
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    ziolko wrote:
    > Witam.
    > Możecie polecić - ci co używają - jakiś telefon który ma:
> [...]

    Nokia N900 - przy tym SSH ma natywnie wbudowane.

    Jakub

  • 6. Data: 2010-10-16 18:13:42
    Temat: Re: Odp: tel. wifi putty
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 16 Oct 2010 18:46:38 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > e71 jest bardzo fajna ale ma beznadziejny aparat - zdjecia inne niz
    > na dworze przy pelnym sloncu maja mase szumow, dodatkowym minusem
    > jest reczny "autofocus"

    to jest zaleta a nie wada - mam kontrolę kiedy i na co aparat ostrzy.
    W E72 nie masz tej kontroli, aparat ostrzy przypadkowo i wyniki są
    przypadkowe.
    Oprócz tego E72 jest sporo tandetniej wykonana - plastik fantastik, lużna
    klapka baterii itp.
    E71 bez problemu obsługuje kartę 16 GB

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-10-16 18:38:37
    Temat: Odp: Odp: tel. wifi putty
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup
    > to jest zaleta a nie wada - mam kontrolę kiedy i na co aparat ostrzy.
    > W E72 nie masz tej kontroli, aparat ostrzy przypadkowo i wyniki są
    > przypadkowe.

    zabawy fokusem fajna rzecz, ale nie w przypadku aparatu z tak mizerna
    czuloscia

    ja sie tam ciesze jak mi zlapie ostrosc przed robieniem zdjecia poprostu,
    faktyczny aparat to i tak nie bedzie, ale przynajmniej nie trzeba pamietac
    o nacisnieciu jednego guziczka wiecej

    zdjecia robie glownie kartkom a4, e71 sobie radzi, ale raz ze nie zawsze
    pamietam zeby fokusa nacisnac, a dwa ze mogli go juz dac na ten sam klawisz
    ktory trzaska zdjecie, juz nawet nie naciskany dwystopniowo, ale normalnie
    dwa razy

    jakosc wykonania mi niespecjalnie przeszkadza, jest przyzwoita, a telefony
    w dzisiejszych czasach i tak zwykle szybciej starzeja sie moralnie zaczynaja
    sprawiac problemy ogolnym zuzyciem (glosniki itd to inna sprawa, pewnie
    i tak sa takie same, chodzi o obudowe i ogolne wykonanie raczej)

    co do karty - w teorii powinno obsluzyc wszystko w sdhc, do momentu kiedy
    trafi sie na jakiegos buga i trzeba formatowac - nie zeby mi sie zdazylo,
    ale wole miec podane w specyfikacji ze mozna - znaczy ze ktos przynajmniej
    to sprawdzil i bedzie dzialalo bez problemow (a jezeli nie to mozna sie
    na te zapisane 16GB powolac)

  • 8. Data: 2010-10-16 18:45:12
    Temat: Re: Odp: Odp: tel. wifi putty
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 16 Oct 2010 19:38:37 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > ale wole miec podane w specyfikacji ze mozna - znaczy ze ktos przynajmniej
    > to sprawdzil i bedzie dzialalo bez problemow (a jezeli nie to mozna sie
    > na te zapisane 16GB powolac)

    ja sprawdziłem, obsługuje

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2010-10-16 19:01:58
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    Jakub Danecki pisze:

    > Nokia N900 - przy tym SSH ma natywnie wbudowane.
    >
    > Jakub
    Z tego co widze to ma słaba baterie.
    Nie pisałem, ale czasami bywam poza zasięgiem elektrycznosci .....

  • 10. Data: 2010-10-16 19:07:51
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    m4rkiz pisze:
    > ?Użytkownik "ziolko" <z...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > e71 jest bardzo fajna ale ma beznadziejny aparat - zdjecia inne niz
    > na dworze przy pelnym sloncu maja mase szumow, [..]

    Spoko, to ma służyć do rozmów , sms i zarządzania zdalnego ....
    Reszta mi nie jest potrzebna, aczkolwiek nie mówię, ze nie będe używał ;-P

> [...]
    > - akcelerometr i dziwny dotykowy navi key
    > (da sie wylaczyc - dziala wtedy jak w e71)

    idy do niczego i tak nie używam.
    a reszte hmmm może mi firma za 4 miesiące kupi ....

    nadzieja matka głupich .. ale przeciez każda matka kocha swoje dzieci ;-P