  • 11. Data: 2010-10-16 19:53:35
    Temat: Re: tel. wifi putty
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    ziolko <z...@i...pl> wrote:

    > E71 zaproponowali mi za 1 zł w Erze.
    > E72 i C6 w Plusie za większe pieniądze.

    E72 z tego co oglądałem ma dodatkowy klawisz CTRL, w E71 trzeba
    wcisnac w tym celu dwa klawisze FN-CHR. Ale da sie przyzwyczaic
    (np. CTRL-C to trzy klawisze FN-CHR-C).

    > Długo masz E71??

    Niecaly rok, ale sa tacy co maja juz ponad 2 lata i sobie chwalą.

    a.

  • 12. Data: 2010-10-17 08:51:40
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    ziolko wrote:
    > Z tego co widze to ma słaba baterie.
    > Nie pisałem, ale czasami bywam poza zasięgiem elektrycznosci .....

    Na czym polega jej słabość? Większość PDA współczesnych nie działa
    dłużej, niż jedeń dzień intensywnego wykorzystania i (jak w przypadku
    N900) około 2 dni normalnego.
    Aaaaa, I jak korzystasz z WiFi gdy w dalej okolicy nie ma prądu? :)

    rgrds,
    Jakub

  • 13. Data: 2010-10-17 11:18:14
    Temat: Odp: tel. wifi putty
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "ziolko" <z...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > Z tego co widze to ma słaba baterie.
    > Nie pisałem, ale czasami bywam poza zasięgiem elektrycznosci .....

    to druga bateria na wymiane, ladowarka samochodowa, sloneczna,
    na korbke, przenosna akumulatoro-ladowarka - chyba philipsa fajnego
    ostatnio widzialem itd itp

  • 14. Data: 2010-10-17 18:08:43
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    Jakub Danecki pisze:

> [...]
    > N900) około 2 dni normalnego.
    > Aaaaa, I jak korzystasz z WiFi gdy w dalej okolicy nie ma prądu? :)

    ja nie mam elektrycznosci .... jestem biednym misiem ;(
    ale 200 metrów dalej maja i uzywają WIFi ;-P

    ale spoko wiedzą, ze moge sie podłaczyć.
    Oni maja dobrze zrobiony net. ja mam dostep do netu ....

    oczywiście zawsze moge podładowac komórkę, przy grilu .... ;)

    --
    Art

    ps. próbowałes pojechac na 2-3 dni gdzies gdzie nie ma telewizji, gier,
    radia??
    gdzie do sklepu w pipidówce górnej jest 3-4 km??
    gdzie rano budzi cię śpiew ptaków??

    polecam ....

  • 15. Data: 2010-10-17 18:10:44
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    Wemif pisze:

> [...]
    > (np. CTRL-C to trzy klawisze FN-CHR-C).

    > Niecaly rok, ale sa tacy co maja juz ponad 2 lata i sobie chwalą.

    oki. Decyzja podjęta.
    będzie E71 ale za tydzień,
    Podobno ida jak swieże bułeczki i nie ma ich teraz w magazynie!!!

    --
    Art

  • 16. Data: 2010-10-17 18:27:38
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 10/17/2010 08:08 PM, ziolko wrote:

    > ps. próbowałes pojechac na 2-3 dni gdzies gdzie nie ma telewizji, gier,
    > radia??

    Pojechac po to by włączyć putty? Nie.

    M.

  • 17. Data: 2010-10-17 22:34:06
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Sat, 16 Oct 2010 16:50:07 +0200, ziolko wrote:
    > Możecie polecić - ci co używają - jakiś telefon który ma:
    > - qwerty
    > - wifi
    > - możliwość pracy zdalnej - np.PUTTY

    Motorola Milestone (Android) z programem ConnectBot.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 18. Data: 2010-10-18 10:00:44
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-10-16 16:50, ziolko pisze:
    > Witam.
    > Możecie polecić - ci co używają - jakiś telefon który ma:

> [...]
    Samsung SGH-i600 /i780

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 19. Data: 2010-10-18 17:04:32
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    Michal Dwuznik (Michał Dwużnik) pisze:

    > Pojechac po to by włączyć putty? Nie.
    >
    > M.
    Mam obowiązki.
    Putty włącza się raz na kilka wyjazdów.

    Poza tym chodzi o popołudnia ...

  • 20. Data: 2010-10-18 17:05:36
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    Paweł Muszyński pisze:

    > Samsung SGH-i600 /i780

    Dzięi Panowie, ale juz bedzie E71.

    Wystarczy mi to co ma. jestem mało wymagający ;)

    Dzięki.