    From: "m4rkiz" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Odp: Odp: tel. wifi putty
    Date: Sat, 16 Oct 2010 19:38:37 +0100

    ?Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1bv9mz1xx4p7v$....@l...institute.com
    > to jest zaleta a nie wada - mam kontrolę kiedy i na co aparat ostrzy.
    > W E72 nie masz tej kontroli, aparat ostrzy przypadkowo i wyniki są
    > przypadkowe.

    zabawy fokusem fajna rzecz, ale nie w przypadku aparatu z tak mizerna
    czuloscia

    ja sie tam ciesze jak mi zlapie ostrosc przed robieniem zdjecia poprostu,
    faktyczny aparat to i tak nie bedzie, ale przynajmniej nie trzeba pamietac
    o nacisnieciu jednego guziczka wiecej

    zdjecia robie glownie kartkom a4, e71 sobie radzi, ale raz ze nie zawsze
    pamietam zeby fokusa nacisnac, a dwa ze mogli go juz dac na ten sam klawisz
    ktory trzaska zdjecie, juz nawet nie naciskany dwystopniowo, ale normalnie
    dwa razy

    jakosc wykonania mi niespecjalnie przeszkadza, jest przyzwoita, a telefony
    w dzisiejszych czasach i tak zwykle szybciej starzeja sie moralnie zaczynaja
    sprawiac problemy ogolnym zuzyciem (glosniki itd to inna sprawa, pewnie
    i tak sa takie same, chodzi o obudowe i ogolne wykonanie raczej)

    co do karty - w teorii powinno obsluzyc wszystko w sdhc, do momentu kiedy
    trafi sie na jakiegos buga i trzeba formatowac - nie zeby mi sie zdazylo,
    ale wole miec podane w specyfikacji ze mozna - znaczy ze ktos przynajmniej
    to sprawdzil i bedzie dzialalo bez problemow (a jezeli nie to mozna sie
    na te zapisane 16GB powolac)